geïsoleerd wisselspanning meet

D

Davood Amerion

Guest
Hoe kunnen we maatregel ten wisselspanning van 220V (3 fase) zonder gebruik van de transformator?
Ik wil een project dat maatregel spanning en fase volgorde, voor de controle doel.en moet worden geïsoleerd.
Enig idee?

Thanks in advance.
Davood

 
Sony spełnia swoją obietnicę i wynagradza klientom niedogodności związane z problemami w dostępie do usługi pod koniec grudnia. Z przedłużenia abonamentu PlayStation Plus i zniżki 10 proc. na wybrane materiały z oferty PlayStation Store, w tym gry, mogą skorzystać również Polacy.

Read more...
 
hoi
I dont hebben een duidelijk idee maar ik denk dat je moet een soort van positie sensoren die wordt genoemd de Synchro dat is een drie-fase transformator, zoeken op het web voor meermet vriendelijke groet

 
Als u niet wilt transformatoren gebruiken, en ik denk drie kleine 230V-5V (iets als 1VA) transformatoren voor een drie-fase systeem zijn de goedkoopste oplossing, dan moet je overwegen isolatie versterkers ..
Voor de basics over iso-versterkers proberen: http://www.innovatia.com/Isoamps.htm
De versterkers wordt u kijken zijn: AD202, AD210, .., ISO124 (http://www.rose-hulman.edu/ ~ herniter/Data_Sheets/ISO124.pdf), en dus geen ..
Andere optie zou zijn om een geïsoleerde optocoupler te krijgen en een lineaire versterker ontwerp door jezelf, maar ik denk niet dat het de moeite waard is ..
Welke optie je ook kiest, zul je een spanningsdeler moet minnaar de spanning van 230 (als je drie fase neutraal configuratie), of van 380/440, indien u nog geen neutraal beschikbaar ..
In beide gevallen kunt u overwegen het gebruik van condensatoren, in plaats van weerstanden, met de spanning te verminderen, bijvoorbeeld 1LF op 50Hz vertegenwoordigt impedantie (weerstand) van 3.18kΩ, maar zal niet warmte ..
Groeten,
IanP

 
Davood Amerion wrote:

Hoe kunnen we maatregel ten wisselspanning van 220V (3 fase) zonder gebruik van de transformator?

Ik wil een project dat maatregel spanning en fase volgorde, voor de controle doel.
en moet worden geïsoleerd.

Enig idee?Thanks in advance.

Davood
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top