GDT voor elektriciteitscentrales bescherming?

P

Prune

Guest
Kan ik gebruik maken van gas buis arrestors om de macht te garanderen?Alle circuits zie ik gebruiken voor inbreng overspanning bescherming (zoals telecom en sensoren).Maar het lijkt me dat het een goede zaak zijn om de macht, zoals het beschermen de MOVs uit exploderende in geval van extreme overspanning - zolang het kan genoeg vonk huidige reis naar de zekering.Ik
ben een beetje bezorgd over het gebruik van het samen met polyswitch (herstelbare zekering), zoals dat verlaagt de huidige plaats stopt, zodat het kan blijven de GDT vonkend tot het smelt.Alternatief, ik zat te denken van het gebruik van de polyswitch met MOVs en vervolgens voor dat een zekering met GDT waar de zekering is hoger dan de huidige beoordeling polyswitch reis huidige, zodat zij in staat is het echt slecht gevallen.Wat doen jullie denken?

Gas arrestors zijn voor laag stroomverbruik bescherming.Voor een hoog vermogen worden gebruikt MOVs en voor grotere macht siliciumcarbide gebaseerd arrestors. Gas arrestors voor weinig apliances, MOVs voor middelgrote en comsuption Silicon carbide voor alle huis.

Waarom alleen een laag stroomverbruik?Sommige monster GDTs Ik heb een metalen staaf in heel wat I'm guessing is een rondweg om een zeer grote piek en eruit ziet alsof hij kan meer stroom dan nodig is om de reis 25 amp zekering in voorkant heb ik op dit circuit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back