gdii laag over het in kaart brengen

R

rakesh1234

Guest
Hallo iedereen,
Ik wil weten over gdsii laag in kaart brengen bij het exporteren gdsii.
Wat is een laag aantal wat doet het opgeven?
Wat is een laag data type wat doet het opgeven?
Ik wil veel informatie over tjhis onderwerp als iemand met een aantal goede materiaal u kunt u het uploaden hier????

Hallo Rakesh,

Het idee is heel simpel.

GDS niet slaan de naam of het doel van de laag.De laag naam is slechts een nummer.Elke laag aantal kan ook verschillende data type.Dus een volledige laag specificatie is <layer naam>: <Data type>

In een GDS-editor of P & R-software, gebruikt u betekenisvolle naam als metal1, via1, metal1 tekst enz. Als je wilt uitvoer naar een GDS-bestand, moet u de software wat gds laag te schrijven te vertellen.Bijvoorbeeld, heb je kaart meta1 naar 31:0.Welk nummer in kaart te laten afhangen van het proces dat u ontwerpen.Raadpleeg tot de DRC document voor een lijst van GDS laag.

Groeten,
Eng Han

Ik wil nog een punt toe te voegen.Dit GDSII laag aantal wordt gegeven door de gieterij.In uw tech-bestand een aparte sub-klasse genoemd streamLayers is er.Het definieert de laag mapping.

Hoe SOC Encounter gebruiken voor de export GDS welke laag kaart mach met GDS aantal laag?

Bedankt!

wanneer u uit gdsii van P & R tool u zijn om een mapping bestand voor laag mapping.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back