Gate huidige selectie

V

vwdevotee

Guest
I'm looking at gate bestuurder chips nu, en ik
weet niet zeker of ik
ben vergeten somethign in te kijken naar dit.Ik wil een 10kHz minimum schakelfrequentie van de FET, en de FET ik zoek op heeft ongeveer een 1000nC poort charge at 15V.De poort bestuurder heeft een maximale stroom van 1A bij 15V, dus ik shoul dbe staat om de kosten die nodig zijn door de poort in 1000ns of 1μs.Sinds 1μs is veel kleiner dan de PWM-periode (100μs) Ik
ben fotograferen Ik zou het goed, toch?Ben ik hier iets ontbreekt?Uiteraard zou ik graag een keer gratis in femtoseconds, maar zal microseconden werk?Bedankt!

OK, dus 2A misschien een betere keuze.Hoe heb je dat?Als dit de enige keer dat ik dacht dat ik zou moeten cijfer thisout ik ga met uw aanbeveling, maar voor de toekomst is het misschien leuk om te weten wat de achterliggende techniek achter de keuze.Ik heb eens lezen de gate bestuurder curerent moet groter zijn dan n * f * Q; waar n het aantal poorten gedreven, f is de schakelfrequentie en Q is de poort charge.Terwijl simplae en makkelijk te onthouden lijkt het er op dat dit zou kunnen hebben de poorten slechts gedeeltelijk open voor het grootste deel van hun 'aan' tijd.Ik denk dat mijn vraag uiteindelijk neer op iets als' wat
is een aanvaardbaar schakelen fractie voor een FET of een IGBT?

Thanks a bunch!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back