Garage Door Remote Open met behulp van computer uit auto?

L

LanceVance

Guest
Binnenkort te kopen een laptop, die ik van plan te monteren in mijn auto en ik dacht dat het zou netjes de hele WIFI sniffer hebben opgezet (voor legitieme perposes alleen, geen hacken, kraken, en dergelijke) En ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om (zelfs met behulp van een ander type zender) te repliceren het signaal op mijn afstandsbediening garagedeur opener, om de garage te openen met een Visual Basic-programma.tips over hoe dit project, of een van de stappen die ik zou kunnen nemen langs de route starten is wonderfull ...

Visual Basic, but otherwise am pretty limited on my knowledge of electronisc and signals and all that, so laymans terms would be appreciated.

PS, Ik gebruik computers, meer weten dan een gemiddelde gebruiker, kan een beetje
Visual Basic, maar verder ben er vrij beperkt op mijn kennis van electronisc en signalen en dat alles, dus Laymans voorwaarden zou worden gewaardeerd.
PSS: Garage deur is ambachtsman, binnenkort eigen laptop zal meer dan waarschijnlijk worden Alienware, de auto is 2006 Mitsubishi Lancer ES

Meeste openers gebruik van een roterende pseudo-random code deze dagen.Moeilijk te dupliceren.De makkelijkste manier is om uit elkaar uw afstandsbediening en solderen draden aan op de drukknop en de batterij.Dan mount de afstandsbediening ergens uit de weg.Gebruik de laptop om te schakelen een van de seriële of parallelle poort pinnen te openen / sluiten de deur.Power de afstandsbediening van de auto spanning (u moet een down-converter 12 V tot 3 V of wat dan ook uw externe behoeften).

Een andere manier is om een netto-server apparaat in de garage die u verbinding kunt maken met WiFi.Wire de controles naar de garage deur knop in de garage.

Klinkt goed, en eenvoudiger, hoe zou ik gebruik van de parallelle poort op de switch schakelen?(sorry, niet zo bekend met dit gebied)

De makkelijkste manier is om een simpel VB-programma te schrijven met een knop met het label 'Garage Door'.Wanneer deze knop wordt geklikt, wordt het programma pulsen de parallelle poort pin die de afstandsbediening pulsen.

Als u niet weet VB dit is een grote, eenvoudig project om het te leren.U kunt een gratis. Netto-versie.Zoeken in dit forum voor de parallelle poort en vindt u vele oplossingen voor de beheersing van de parallelle poort.Mijn favoriet is inpout32.dll.

Probeer het en dan na de eventuele problemen of vragen over het forum en de mensen zullen u graag helpen doorheen.

U zou het eens proberen.Het is een heel goed project in feite.Wuld Ik stel u tot een front-end in VB voor Garage deuropening te maken en ook dan is het gesteld met een wifi controle om de afstandsbediening van de garage.
andere hulp de achterkant kom

haar pseudo random generator in de afstandsbediening signaal cann 't proberen we verschillende combinaties of gewoon opnemen signalen als ze weer reapete als generator sequece is puedo willekeurig.

De reden dat het versleuteld is, zodat niemand kan dit doen.You'll never figure it out.

Met behulp van VB is prima voor dit soort dingen.Ik ben het eens dat de technologie gebruikt in de deur operners zijn complexer signalering regelingen dan alleen op uit.Maar het gebruik van Serial / Parallel-poorten op laptops wordt steeds zeldzaam zeer snel.Je moet misschien iets als USB?

Als de notebook heeft geïntegreerde Bluetooth gewoon het makkelijker dan WiFi.Ik weet dat Bluetooth snuift automatisch en kan automatisch verbinding ook.

De bedrade afstandsbediening in de garage / dak / geheime plek is veruit de eenvoudigste oplossing.

Sante
Slayer

Nou zeker dat er meer elegante oplossingen, maar je niet kan verslaan de eenvoud van een paar draden.Laptops die geen parallelle of seriële poorten kunt gebruik maken van USB naar parallel of USB naar seriële kabels.Deze zijn normaal gesproken plug and play.

Maar het gebruik van een USB-dongle die digitale uitgangen heeft kan moeilijk zijn te installeren en te gebruiken.Ik weet het, ik ben het ontwerpen van ongeveer een nu.En WiFi is een stuk duurder en vereist enige mogelijkheid om de oprichting van het systeem.

Ik ben het eens dat de plug n play "converter zal werken, maar is het punt niet om de draden te verminderen?

Misschien gewoon hacken van de bestaande opener zou de eenvoudigste oplossing?

Sante
Slayer

Slayerza wrote:

Ik ben het eens dat de plug n play "converter zal werken, maar is het punt niet om de draden te verminderen?Misschien gewoon hacken van de bestaande opener zou de eenvoudigste oplossing?Sante

Slayer

De eenvoudigste oplossing Ik verwees naar is verwezen naar de WiFi idee dat het onderwerp begonnen.Ik heb gewerkt met de USB-direct en ja het is inderdaad niet eenvoudig.

Sante
Slayerza

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back