L
LanceVance
Guest
Binnenkort te kopen een laptop, die ik van plan te monteren in mijn auto en ik dacht dat het zou netjes de hele WIFI sniffer hebben opgezet (voor legitieme perposes alleen, geen hacken, kraken, en dergelijke) En ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om (zelfs met behulp van een ander type zender) te repliceren het signaal op mijn afstandsbediening garagedeur opener, om de garage te openen met een Visual Basic-programma.tips over hoe dit project, of een van de stappen die ik zou kunnen nemen langs de route starten is wonderfull ...
Visual Basic, but otherwise am pretty limited on my knowledge of electronisc and signals and all that, so laymans terms would be appreciated.
PS, Ik gebruik computers, meer weten dan een gemiddelde gebruiker, kan een beetje
Visual Basic, maar verder ben er vrij beperkt op mijn kennis van electronisc en signalen en dat alles, dus Laymans voorwaarden zou worden gewaardeerd.
PSS: Garage deur is ambachtsman, binnenkort eigen laptop zal meer dan waarschijnlijk worden Alienware, de auto is 2006 Mitsubishi Lancer ES
Visual Basic, but otherwise am pretty limited on my knowledge of electronisc and signals and all that, so laymans terms would be appreciated.
PS, Ik gebruik computers, meer weten dan een gemiddelde gebruiker, kan een beetje
Visual Basic, maar verder ben er vrij beperkt op mijn kennis van electronisc en signalen en dat alles, dus Laymans voorwaarden zou worden gewaardeerd.
PSS: Garage deur is ambachtsman, binnenkort eigen laptop zal meer dan waarschijnlijk worden Alienware, de auto is 2006 Mitsubishi Lancer ES