Gain controle Circuit

B

brmadhukar

Guest
Hoi,
Ik moet de ontwikkeling van een AGC schakeling voor een GPS-IC, in de discrete vorm.De traditionele methode van het gebruik van de vervoerder bevoegd om feedback te geven kan niet worden gedaan door te weinig macht.Ik moet het uit te voeren met behulp van de ADC-uitgangen, de tweede significante bit wordt de referentie.moet worden gehandhaafd hoog voor 30% van de tijd.Dit kan worden bereikt met behulp van de huidige bronnen laden en ontladen van een condensator.Als dit de enige "analoge" manier van doen is het circuit haalbaar is.Zo niet wat zijn dan de andere methoden te doen.Met behulp van digitale controle is het eenvoudig en ik heb al bereikt is.

TIA
Madhukar

Hoi,

Neem een kijkje op de AD8313 en AD8314 van Analog Devices, zijn ze RF detectoren, maar ze kunnen worden gebruikt in de controller modus.

Regards, Al

Hoi,
Ik vergat toe te voegen dat de IF is differentieel op 15.42MHz zodat de AD versterkers niet echt het doel dienen.Mag er een stroomstoring detector die werkt op deze frequentie.
BR
Madhukar

een meer: zou je kunnen proberen SA614 van Philips voor de detector.Het kan worden gebruikt tot 21,4 MHz IF, en de RSSI uitgang heeft een breed dynamisch bereik

groeten, Al

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back