gain booster circuit in opgevouwen cascode opamp

L

ljy4468

Guest
Hallo iedereen? Ik heb vraag over winnen booster Ik vouwde cascode opamp is ontworpen met gain booster, maar Ik weet niet precies hoeveel stroom in booster circuit (ik heb ontworpen belangrijkste opamp en booster hebben dezelfde stroom) wat is de relatie met de stroom in booster? [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 2 minuten: [/color] [/size] oh ik heb nog een vraag te krijgen versterkingsschakeling de eenheid te krijgen frequentie van invloed op de totale blok (gevouwen cascode met gain booster) eenheid te krijgen frequentie? ? bedankt voor het lezen van mijn tekst

de booster moet sneller zijn dan de eindversterker. (Dat wil zeggen het is fu moet groter zijn dan fu van de belangrijkste amp) veroorzaken u niet wilt dat het toe te voegen een andere paal in ur eindversterker.

Hi. Meestal beschouwen we een lagere stroom voor de gain-booster. Dat komt omdat we altijd graag minder stroomverbruik hebben. Aan de andere kant, krijgen van de winst-booster is meestal groter voor kleinere huidige waarden. Zoals u weet, de winst-booster pad introduceert een nul (want we hebben twee wegen, een trage pad en een snel pad -> Razavi boek) Dit nul kan de frequentie response van de hele versterker af te breken. Dus we meestal gebruik van een andere condensator om dit effect te compenseren (plaats de comp dop op de output knooppunt van winst-booster -..> K. Bult paper over te krijgen stimuleren regeling). Groeten, EZT

Hoi EZT, Heeft u K. Bult 's papier dat is gepubliceerd in 1991? Als je kunt, dan kunt u hier uploaden want als ik weet dat er veel mensen naar op zoek. Groeten

hi i found k. Bult op papier in IEEE verkennen, maar er is niets verschenen in 1991. Maar ik denk dat is nummer 6 "snelle afwikkeling CMOS ......." wat denk je ervan? En dat zegt het papier te krijgen booster stadium hoeft niet te vasten, die is tegengesteld van het idee van BTREND's te zijn. ????? De war .. goede dag ~

dat papier is gepubliceerd in 1990, naam is: Een snelle afwikkeling-cmos op versterker voor sc circuits met 90-db dc gain.and in deze paper, de relatie tussen de gainboost versterker en de versterker zijn beschreven in detials.which is een zeer klassieke papieren i read.maybe je kunt het vinden door Google. [Quote = ljy4468] hi i found k. Bult op papier in IEEE verkennen, maar er is niets verschenen in 1991. Maar ik denk dat is nummer 6 "snelle afwikkeling CMOS ......." wat denk je ervan? En dat zegt het papier te krijgen booster stadium hoeft niet te vasten, die is tegengesteld van het idee van BTREND's te zijn. ????? De war .. goede dag ~ [/quote]

Hi ljy4468. Hier is Klaas Bult paper over gain-stimuleren. Groeten, EZT

Eigenlijk, de originele papieren is niet van IEEE, maar van een tijdschrift met de naam iets als "Analoge Signal Processing met VLSI" (Ik kan me niet precies herinneren), uitgever Kluwer Online in 1990.

Hello guys! Ik vroeg dit artikel met betrekking tot de gain boost op het beslechten van tijd te verbeteren De publicatie de naam van uw op zoek bent naar is hier:. http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=125291&highlight = schreef ik het weer "Klaas Bult De CMOS-Gain-Stimuleren van Technique" 1991 pp.119-135 analoge Integrared Circuits and Signal Processing Als iemand kan uploaden, dank

geniet ervan. [Quote = MLR67] Hallo Guys! Ik vroeg dit artikel met betrekking tot de gain boost op het beslechten van tijd te verbeteren De publicatie de naam van uw op zoek bent naar is hier:. H ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?t=125291&highlight = Ik schreef het weer "Klaas Bult De CMOS-Gain-Stimuleren van Technique "1991 pp.119-135 analoge Integrared Circuits and Signal Processing Als iemand kan uploaden, dank [/quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back