Fysiek ontwerp

C

chetanbs

Guest
Hello All,
Ik ben nieuw ontwerp aan fysieke domein.Zou graag willen weten waar ik een aantal goede ebooks kunt krijgen / PDF's op concepten / grondslagen van fysieke ontwerp.Ook zou ik met behulp van Magma hulpmiddelen voor hetzelfde.Dus als iemand heeft geen PDF-bestanden op Magma gereedschap laat het me weten.

Thanks in advance,
Chetan

Hi Chetan,
Im terbeschikkingstelling een handleiding BLAST3.2Toegevoegd na 4 minuten:BLAST 3.2 Handleiding
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

3.2 is een zeer oud handleiding .. omdat u toegang hebben tot magma gereedschap, nemen een blok, doe de auto floorplanning in eerste en in een oogopslag zien hoe de dingen worden geplaatst .. proberen te spelen met de locatie van macro's etc, zien wat de regio's betekenen en wat ze dan kunnen doen .. gaan met het vaststellen cel stap in de flow ... later weer kunt u langzaam beginnen te spelen rond met de floorplanning, pin creatie / assigment, het creëren van macht mesh enz..

of gewoon het bijwonen van de Blast Fusion of Boot Camp opleiding ..

Ik ga naar fysieke ontwerp te doen, en niet de relatieve knowleage.I hoop relatieve materiaal.

Voor magma tool verwijzen deze pdfs

volledige chip synthese ... u kan krijgen volledige idee op phy.design van dit .....

hi u goed materiaal kan vinden op magma op zijn site
www.magma-da.com

Thanks a lot iedereen!Ik ben begonnen met te kijken naar de lay-out met Laker lay-out editor tool ...zal binnenkort beginnen met het bewerken van de lay-out en vervolgens verder naar Magma Blast Fusion!bedankt voor alle hulp.Als u nog meer informatie kunt u delen met mij

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back