E
eltonjohn
Guest
Ik ben het ontwerpen van een borstelloze DC motor controller .. En tot nu toe ben ik begonnen met het PID aanpak imlemented in de software ... Maar toen realiseerde ik me dat dit is het type van de taken die gemakkelijk kunnen worden gedaan met Fuzzy Logic ..Dus ik op zoek gegaan naar PROJECTEN ..en producten op basis van deze aanpak .. Tot mijn verbazing dit gebied is een soort NIET 'main stream', zijn er weinig Fuzzy logic omgevingen .. Naast MATLAB en FUZZYTECH ..geen simulator andere high-end simulatie-omgeving is het ..Dus het lijkt me dat GEBIED Dit is niet opstijgen. Bevindt zich nu in dezelfde situatie als neurale netwerken ..
Is jammer, want is een leuk en eenvoudig instrument dat kan het oplossen van een VEELVULDIGHEID controlesysteem dient ....
Ik could't elk document terugvindt, waar beide technieken PID en fuzzy logic waren COMPAIRED in echte toepassingen ...misschien zijn ze in het Japans!
Is jammer, want is een leuk en eenvoudig instrument dat kan het oplossen van een VEELVULDIGHEID controlesysteem dient ....
Ik could't elk document terugvindt, waar beide technieken PID en fuzzy logic waren COMPAIRED in echte toepassingen ...misschien zijn ze in het Japans!