fundamentele vraag .. pls verduidelijken

S

sandy_m2k2

Guest
wat is het verlies zich in pnp transistor als schakelaar genoemd?

Hoi,

het verandert van de ene naar de andere transistor, maar als je het over hebt verdreven macht in transistor, zult u vinden in de datasheet.

Succes.

sandy_m2k2 wrote:

wat is het verlies zich in pnp transistor als schakelaar genoemd?

Ik denk dat je zou kunnen verwijzen naar geleiding verlies.Dit is gewoon Iec * Vec product wanneer het apparaat is "aan".In power MOSFET's, wordt dit gekenmerkt door de on-weerstand van het apparaat (RDS, op).

Met vriendelijke groet,
v_c

het alleen maar omdat bulk weerstand van transistor te wijten aan de verliezen die optreden wanneer gebruikt als SWTICH

Hoi

Ik denk dat de vermogendissipatie in de pnp transsitor zal p = VDD IC

waar Betta Ic = Ib *

zodat u get DC power dissipatin.

Hallo

Als u betekende schakelen verlies van PNP transistor, is het verlies tijdens de overgang van de stand van de transistor.Denk uw open collector uitgang is hoog.Dat betekent transistor is uitgeschakeld (bijv. verzamelaar = 5V) en er is geen stroom (met uitzondering van kleine lekstroom).Dus V * I is bijna zeor.Ook wanneer transistor is geactiveerd, is er een stroom over de transistor, maar uitgangsspanning is bijna nul.Dus nogmaals V * I is zeer klein.Maar tijdens de overgang tijd (5-0 of vice versa), maar de spanning en stroom is niet-neglgible.Zo schakelen verliezen afhankelijk van de frequentie gebeurt.

Ik denk dat het helpt.

Groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back