fundamentele vraag in Cadence

S

santom

Guest
Hoi,
Ik ontwikkelde een systeem simulatiemodel voor twee integratoren verbonden series.I wilt weten de spanning ontwikkeld bij sommige nodes.How moet ik gaan over het vinden van it.Should ik een voorbijgaande analyse of een AC-analyse?

Op dit moment ben ik met een testbank met twee symbolen van die integrators in serie geschakeld en een voeding aangesloten bij de ingang.

PLease gids me.Also indien mogelijk, gelieve mij duidelijk het verschil tussen tijdelijke en AC-analyse.Santom

santom wrote:

Hoi,

Ik ontwikkelde een systeem simulatiemodel voor twee integratoren verbonden series.I wilt weten de spanning ontwikkeld bij sommige nodes.How moet ik gaan over het vinden van it.Should ik een voorbijgaande analyse of een AC-analyse?

Dank u voor het snelle antwoord.
Dus zou ik geen gebruik maken van de transiënte analyse vinden de knoop spanningen of is er een manier om dat te doen?

santom wrote:Dus zou ik geen gebruik maken van de transiënte analyse vinden de knoop spanningen of is er een manier om dat te doen?

Dc heeft geen relatie tot de amplitude.Amplitude afwikkeling wordt bepaald door het saldo van de energie over een oscillatie cyclus.Neem een kijkje hier:

DX1 =- x2-a * (x1 ^ 2 x2 ^ 2-1) * x1
dx2 = x1-a * (x1 ^ 2 x2 ^ 2-1) * x2

De tweede term in beide lijnen definiëren een dempend, afhankelijk van de amplitude

amp = sqrt (x1 ^ 2 x2 ^ 2)

Als je kijkt naar het vlak bepaald door de x1 en x2 de banen zal naar de eenheid cirkel.Van binnen en van buiten.

De relaties in een circuit zijn minder ideaal, maar het principe is vergelijkbaar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back