Functin van Channel als p-type poort naar NMOS & n-type

R

rajesheee235

Guest
hoi,Kan iemand mij vertellen wat er gebeuren om het kanaal witdth en VT als p-type poort naar NMOS & n-type p-Mos?

vriendelijk herformuleren of te werken ...Ik begrijp wat je bedoelt.

wat gebeurt er als we de poort in de n-MOS gemaakt door p-type materiaal gemaakt, en de poort in P-MOS gemaakt door n-type materiaal.Elke wijziging in de Drempel vaoltage?Eigenlijk vroeg ik dit omdat in een van de PDF zag ik dat hek in de P-MOS gemaakt door P-type materiaal en Poort in de n-MOS Made by N-type materiaal

Bedankt, voor ur immideate Response.

hier ben ik het aansluiten van de figuur.Precies ik ook niet weten, maar wat gebeurt er als we dat leuk?
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Nu begrijpen wat je bedoelde.

Als u het materiaal te veranderen (dat is de doping van polysilicium poort), u verandert haar werk functie, en dus de drempel spanning.

thanks for ur Replay,

annuleerteken u pls uitleggen wat er met de werking?is het was vol gebruiken voor toekomstige doel?

is elke instantie met behulp van dit proces, indien gebruik wordt gemaakt waar het is?Voor hwta doel?

Kunt u mij vertellen is het een goede vraag?sommige zijn vertellen het heeft geen zin?

kunt u herformuleren van de vraag, ik ben bang dat ik niet begrijp

waarom zo?.

annuleerteken u pls zie de 2e boodschap die ik heb verstuurd eerder?u duidelijk kunnen krijgen.

rajesheee235 wrote:

wat gebeurt er als we de poort in de n-MOS gemaakt door p-type materiaal gemaakt, en de poort in P-MOS gemaakt door n-type materiaal.
Elke wijziging in de Drempel vaoltage?Eigenlijk vroeg ik dit omdat in een van de PDF zag ik dat hek in de P-MOS gemaakt door P-type materiaal en Poort in de n-MOS Made by N-type materiaal

jecyhale wrote:rajesheee235 wrote:

wat gebeurt er als we de poort in de n-MOS gemaakt door p-type materiaal gemaakt, en de poort in P-MOS gemaakt door n-type materiaal.
Elke wijziging in de Drempel vaoltage?Eigenlijk vroeg ik dit omdat in een van de PDF zag ik dat hek in de P-MOS gemaakt door P-type materiaal en Poort in de n-MOS Made by N-type materiaal

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back