full duplex?

N

NICKMORS

Guest
IM LEREN analoog ontwerp, en ik heb dit probleem op te lossen:

Ik moet een DIRECTE INTERCOMMUNICATOR CONSTRUCT, gebaseerd op volledige DUPLEX TECHNICS, maar, zoals IM NEW, I DON'T KNOW WHY IS HET NODIG TE GEBRUIKEN full duplex, full-duplex is WAT IS ER EEN IC DIE KUNNEN HELP ME OP MIJN TAAK. .... OF IS ER EEN AANBEVOLEN BOEKEN waaruit ik kan leren?

THANX for any help

Full duplex wil zeggen dat informatie gaat in beide richtingen op hetzelfde moment.Dit vereist met eenvoudige methoden twee sets van draden of twee frequentiebanden op dezelfde paar draad.Telefoon modems informatie verzenden beide richtingen op dezelfde frequentie bereik en hebben geavanceerde schakelingen om ze te scheiden van de ontvangende circuits.

Winderig THANX voor uw tijd,

WAT ZOU JE AAN VOOR MIJN UNDERGRADUATE PROJECT?

I NEED TO KNOW HOW TO USE Full Duplex DE INTERCOMMUNICATOR ONTWORPEN, IS ER EEN IC ik kan gebruiken?

Ik stel de twee frequentieband methode met filters aan elk uiteinde om ze te scheiden.Je zou kunnen gebruiken FSK met PLL ICs voor de ontvangers en VCOs voor de zenders.

Het hangt allemaal af van wat je school nodig in complexiteit van een project.U moet dit bespreken met de professor die zal toezien op en rang uw werk.

Hoi,
Full duplex operatie is meer vertrouwd met Ethernet soort van protocollen.Waar in je lijn drivers werken in beide richtingen.Wat ik kan zien is dat je enkele specificaties van PHY-chips van Ethernet IEEE 802.3 ie kan lezen
10/100/1000-Mbps

Ik hoop dat THS kan nuttig vindt.
Sante,
Gold_kiss

U kunt ook de werking van cellulaire mobiele communicatie is het ook full-duplex en kan u helpen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back