Frequentie locatie van de two-tone testen

N

neo

Guest
Ik herinner me ik heb een onderwerp bespreken over hoe de twee frequentie in de two-tone methode voor het testen van IIP3 lokaliseren gezien.Maar ik kan niet vinden nu, kan iemand helpen weer uitleggen?bijvoorbeeld kiezen f1 = flo-100M, f2 = flo-195m, en de IM3 toon 8M na de mixer.Ik wil heel graag weten waarom en hoe we kiezen de frequentie afgezien van de twee toon.

Nou, je kan zeker nog diffierent resultaten op verschillende frequentie afstanden.U wilt kijken naar uw modulatie regeling en uit te vinden wat geschikt is.Als je veel van de enveloppe hebben een piek met een lage frequentie modulatie, zoals stem, wilt u natuurlijk de tonen afstand van elkaar dicht bij elkaar (een paar KHz) om te zien of niet in je versterker condensatoren toereikend zijn.Als u veel van de kanalen, regel hebben in een kabel-TV applicatie, wil je raden welke tonen zou geven u de meeste moeite, in feite soms zelfs tot op het punt van het doen van een 5-toon test, afstand van elkaar op uw zender frequenties, om proberen te wijzen op de versterkers het meest.Met andere woorden, de test emuleren hoe je naar de component gebruiken.

i got ur punt dat "proberen te wijzen op de versterkers de meest", maar ik ben verwarrend over de 'afstand van elkaar op uw zender frequenties ", moet ik overwegen de multi tonen afstand van elkaar op verschillende kanalen of met meerdere tonen in een kanaal?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back