fredora 5 en Cadence

A

ar_m_in

Guest
Iedereen die succesvol in het installeren van Fredora 5 met Cadence IC5141 - Virtuoso layout
problemen ondervindt, krijgt deze foutmelding wanneer ik run lmgrd

Elocation fout: symbool Errcode, versie GLIBC_2.0 niet gedefinieerd in het dossier van libc.so.6 met link verwijzing tijd

Hoi,

Ik kan zelfs niet IC5141 installeren in FC 5.Ik ben met behulp van CentOS, alles werkt prima.BR,
MESFET

Je moet om te zien of Fedora Core 5 is compatibel glibc avaible bibliotheken te installeren.kijken voor compat-glibc rpm

na 1 dag, werd het definitief aan het werk
daadwerkelijk te installeren op Fedora 5 IC5141
Zorg ervoor dat het installeren van alle ISR en ook de nieuwste License Manager, oudere License Manager heeft geen ondersteuning voor de
zou je een foutmelding krijgt - verplaatsing errorr
proberen om de meest actuele instrument licentie van iscape
ook alle updates en ISR's moeten helpen

hoop dat dit helpt

Wat
ar_m_in

Je zou beter gebruik RHEL 3 tot en met Cadence installeren om gestaag uit te voeren.

Ik heb geprobeerd Ubuntu 6.06, FC5, maar zij dont laat me ic5141 te installeren, blijkt toestemming geweigerd, hoewel ik loged in als root, alleen FC4 gaat.maar FC4 doesnt hebben een dvd-versie, en de noodzaak om te bouwen een boot disc zelf.

erixlion schreef:

Ik heb geprobeerd Ubuntu 6.06, FC5, maar zij dont laat me ic5141 te installeren, blijkt toestemming geweigerd, hoewel ik loged in als root, alleen FC4 gaat.
maar FC4 doesnt hebben een dvd-versie, en de noodzaak om een boot-disc op te bouwen door jezelf.

Ik installeren voor 5141 in fredora en ik werkt goed!

regrads

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back