Fractal multiband antenne op basis van de Sierpinski pakking

W

wiqas

Guest
Hallo EIRP!
Ik ben bezig met fractal-multiband antenne op basis van de Sierpinski pakking.

Ik heb gedownload uw bijlagen en me veel geholpen.Maar ik kon niet begrijpen dat de manier waarop u de Sierpinski geometrie getrokken?
hebt u getrokken Sierpinski de geometrie in de CST u of u hebt geïmporteerd uit andere software?

Ik wil de aandacht van de Sierpinski geometrie mezelf.
Please help me ik zal wachten op uw antwoord.

Hallo wiqas ik werkzaam was op de Sierpinski pakking ook, trek ik het in HFSS alleen het tekenen van een driehoek basis, schaal aan te passen en het maken van arrays als je wilt kan ik u een kopie van mijn dossier.
Door de manier heb je een ny resultaat Ik heb gesimuleerd, maar ik krijg canot hetzelfde rendement verlies Ik zou graag willen vergelijken met een lichaam werken om mijn fout te vinden.zie je nog wel

lieve u moet gebruiken coaxiale sonde voeding en niet de microstrip feed.i hebt gedownload ur gehechtheid het is niet de manier waarop het wordt gegeven in de krant.proberen om dezelfde structuur te trekken in een monopool configuratie en het gevoed met een coaxiale kabel via de onderkant van het grondvlak.U moet een kleinere massaplaat voor ur simulatie.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back