Fractal Design antenne probleem

V

vkalariya

Guest
Hi all

Ik ben het ontwerpen van de Fractal antenne voor de multi-band toepassing.
Eerst heb ik het ontwerp van de antenne (plein pleister) voor een frequentie die is 1,5 GHz en daarna wil ik het ontwerp dezelfde antenne stralen op 5,5 GHz.

Maar toen ik dat stralen op 5,5 GHz door de iteratie vierkante patch vervolgens mijn eerste frequentie wordt veranderd tot 1,3 GHz.

Dus kan een ieder zeggen dat de reden waarom dit gebeurd?
en
Wat is de mogelijke oplossing van het probleem.?

Het lijkt nogal lastig ontwerp.Ik Wold raden u aan om de grootte van de 2de en 3de stopcriterium dal parameter sweep.

Dankzij SN Khan

Nou ik ben met behulp van de ADS2005A en ik ben nieuw bij het zo kan je me vertellen dat het gebruik van de parameter vegen met de layout-venster in advertenties.

En door het veranderen van de tweede en derde iteratie frequentie van de tweede resonantie wordt ook veranderen.

zie de krant van IEEE over fractaal Sierpinski tapijt antenne papier en je kunt het vinden van de oplossing van deze proble.

hi Vkalariya

Probeer om de antenne voor de eerste frequentie en na de huidige verdeling en en ontdek de lagere huidige verspreidingsgebied en de tweede iteratie op dat gebied denk ik dat het zal goed werken, maar verlaagde de S11 voor het eerst frequentie.

zoeken naar de fractale paper over deze gemeenschap wellicht kunt u meer over fractaal antenne.

Als u wilt toevoegen aan uw iteratie een plein pleister dan vindt u dat de huidige weglengte van de 1ste modus zal langer dan een enkele vierkante patch.Een mogelijke manier die je kunt doen is het ontwerpen van de antenne te kunnen werken op bovengenoemde 1,55 GHz voor een patch.

groeten,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back