fractal-antenne voor mobiele telefoons

A

abhi_kolkata

Guest
hoi,

is het mogelijk om fractal antennes te gebruiken voor het ontwerpen multi (triple) band antenne voor handheld mobiele telefoons, in de GSM 850.900 en 1800 bands?

Abhi

ya zeker

maken het werken bij 850.900 (breedband)

en otherfrequency van 1800MHz en u zou krijgen

er veel veel kranten in verband met het

Zeker YES.Ik maakte het werken op 900 MHz, 1600 MHz en 2400 MHz.In het bijzonder kan je terecht voor Sierpinski tapijt (plein) fractal afgedrukt op een patch.Sierpinski pakking (driehoek) design is niet zo triviaal om de bands die nauw afstand van elkaar te krijgen.

hoi,

nu, omdat ik weet dat het mogelijk is om fractale geometrie te gebruiken voor mobiele handheld multiband antenne, wil ik proberen een aantal concrete designma (op IE3d waarschijnlijk). en het zal zeer veel nuttig zijn als iemand zenden mij een deel van de papers (eventueel in verband met de GSM-banden), zodat sommige oorspronkelijke idee van de ontwerp-procedure te krijgen en de beperkingen ontwerp.

mijn e-id: abhi_8051 (at) yahoo.co.in

bedankt

Abhi

U kunt gebruik maken fractale planaire antennes.Maar het probleem is kan het hele antenne formaat dat kan een beetje groot over het feit dat de handset worden steeds kleiner tegenwoordig.

HI Arunkumar en al,

Heeft iemand eigenlijk een fractal gefabriceerd antenne?

a) Kunt u ons vertellen wat zijn de voordelen en nadelen van dit soort antenne?

b) Is het een goede ontvangst-antenne?

Bedankt.

Ik wil iemand kunnen sommige verwezen papieren post, ben ik werk in een dergelijk gebied, ik wil realiseren de prestaties van deze antenne.Thanks in advance

Darren_pan wrote:

Ik wil iemand kunnen sommige verwezen papieren post, ben ik werk in een dergelijk gebied, ik wil realiseren de prestaties van deze antenne.
Thanks in advance

Fractal Antenne prestaties:

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=175867&highlight=fractal

Hope that helps.

Ik heb gewerkt aan draad fractals, kleine Koch monopole enz. en ik kon het niet vinden een manier om een breedband ontwerpen met behulp van draad vormen hebben.heeft iemand een idee?Ik wil niet te gaan door middel van patches

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back