FPGA probleem ... RAM-interface ...

V

vahidkh6222

Guest
Hi all,
DSO in mijn project, ik moet de uitvoering van een interface tussen de KM681000B RAM en mijn FPGA (tot nu kies ik Spartan II 2s100).
maar ik ben niet zeker of ik directe verbinding tussen de uitgang van de FPGA pennen (voor exapmle Spartan II 2s100) en de ingangen (adres bus) RAM of niet kan doen.
heeft spartanII ondersteunt de 5V spanning op de output pinnen?! of wat?
tnx

het probebly gewoon werken, aangezien de SRAM is 5v cmos apparaat met woo min van 2.4V.
dus u bent takibg een risico.
het beste is te brengen een buffer tussen hen - er is buffer met spanning vertaler.

maar mijn raad is een PCI kaart, met 2 opamp IC's en een ADC en een RAM, i dont hebben genoeg ruimte om lastches plaats voor 20 adreslijnen van mijn 128K RAM ...dont u weet een andere FPGA familie de steunen 5v output?

Geen vanhet Altera degenen doen zeker, u hebt geluk met oudere unsupportd apparaten.

http://www.xilinx.com/company/press/kits/spartan2/grounder_sp2.pdf

Quote:Gefabriceerd op een leidende 0,18 lm, zes-laag metaal proces, de Spartan-II-familie gebruikt het mostadvanced proces technologieën die vandaag beschikbaar zijn.
Core voltage De familie operatie is 2,5 V andincorporates I / O-technologie waardoor deze tolerant tot 3,3 en 5 V.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back