FPGA is geschikt?

T

tom_hanks

Guest
Ik heb een processor interface en 2Mbit van het register te ontwerpen in de FPGA.

Denkt u dat dit FPGA zal het werk doen ..

Systeem poorten: 1 miljoen
Df / f: 24000
RAM: 144Kbits

Kun je laten zien, hoe de berekening van de FPGA grootte Vs requirment?

Haar dringende ...

Tom

Indien u zojuist geheugen van 2Mbit dan is het niet aanbevolen dat mount een dergelijk model op FPGA, oplossing is dat alleen geheugen interface circuit design op FPGA met externe geheugen van grootte> = 2Mbit,
zonder de kits hebben 8-16Mbytes extern geheugen aan boord van [DE1, DE2 boards] samen met chip capaciteit tot 20k Luts.

nog steeds als u wilt dat al deze ontwerpen in FPGA dan zijn er aantal FPGA nummers die capaciteit te dumpen al uw ontwerpen in 1 / 10 deel gebied.

>> EP1AGX60DF780C6N
FPGA, ARRIA GX, 60K ELEMENTEN, FBGA780
Programmable Logic Type: FPGA; Logic IC Functie: EP1AGX60D; Logic IC Familie: FPGA; Logic IC Base-nummer: 60; I / O-lijnen, Aantal: 350; macrocellen, Aantal: 60.100; Frequentie: 622.08MHz; ik / OI;

>> EP2C70F672C8
FPGA, CYCLONE II, 70K ELEMENTEN, FBGA672
Programmable Logic Type: FPGA; Logic IC Functie: EP2C70; Logic IC Familie: FPGA; Logic IC Base-nummer: 2;

>> EP2C50F484I8
FPGA, CYCLONE II, 50K ELEMENTEN, FBGA484
Programmable Logic Type: FPGA; Logic IC Functie: EP2C50; Logic IC Familie: FPGA; Logic IC Base-nummer: 2;

Ik denk dat dit zal volstaan om uw ontwerp.

Heb je nodig om een adres-decoder voor een processor bus?

Als dat het geval is, kunt u beter kijken naar een klein CPLD.zij doen het werk voor je.

Indien niet,
het spijt me, ik heb de vraag niet begrijpt, kunt u uitgebreide

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back