FPGA FAQ

F

fazan83

Guest
Ik ben nieuw op FPGA momenteel werk ik met een planken die gebruik maken van FPGA als een RGB-LED's collums en rijen controller.We gebruiken Cyclone FPGA 2 in onze planken.Kan iemand geef een aantal aanverwante informatie met de FPGA.

1) Hoe weten we dit FPGA werkt niet?Als er geen pinnen die we kunnen meten zijn golfvorm / spanning om dit te verifiëren?

2) Wat is de functie van PLDS geheugen of seriële apparaten die meestal verband met de FPGA?Kan iemand mij adviseren waar kan ik meer informatie over dit?

3) Neem me in het algemeen kort hoe FPGA kan werken als een beeldprocessor?Gelieve te adviseren hoe de seriële data kan worden omgezet in het beeld?

Het spijt me als mijn vraag is te algemeen als ik ben echt nieuw in dit gebied.Ik kan zeggen dat ik nul op dit gebied.

Vriendelijk, ik hoop dat iemand zal deze vragen te beantwoorden.

Bedankt

Kan ook iemand geef me een paar boeken die mij kunnen helpen meer te leren over de FPGA, PLD, VHDL en Verilog ... Thanks

Er r veel boeken ih deze groep over VHDL verilog FPGA serach en downloaden.

Wat FPGA Hoe vind je het werkt of niet.Als u de conditie van FPGA eerste is om te controleren of FPGA is of niet correct geprogrammeerd.Dus er r specifieke pinnen te chceked na programmering.
De praktische aanpak is ofwel GEBRUIK LED's of debuggen van pinnen te controleren, zoals de interne klok en andere signalen bereiken FPGA of niet.

Ik ben er niet zeker whther u wilt de PLD-of seriële opslagapparaat weten welke wordt gebruikt voor het opslaan van de FPGA-bestanden te bouwen of worden gebruikt voor bepaalde logica doel.
indien gebruikt voor het bouwen van opslag controleer dan de website van Altera en Xilinx en application notes.

FPGA kan worden geprogrammeerd om te werken zoals elke ASIC met beperking van de kloksnelheid, logica gebruik enz. Op deze manier kan worden geprogrammeerd om te werken als beeldprocessor ook.

Dankzij Bansalr waar kan ik downloaden de boeken?Ik ben nog nieuw op deze site ....

rapidshare.de/files/6395415/Elsevier.ASIC.and.FPGA.Verification.ebook-LRN.pdf.html; Elsevier% 20ASIC% 20and% 20FPGA% 20Verification

net plak de hierboven in URL ..............

kan dit boek is het gebruik om u te ..............Als het boek krijgt nuttig ............... Vergeet niet om aan te dringen hielp me knop ..........

good luck ........................

rakesh_aadhimoolam wrote:

rapidshare.de/files/6395415/Elsevier.ASIC.and.FPGA.Verification.ebook-LRN.pdf.html; Elsevier% 20ASIC% 20and% 20FPGA% 20Verificationnet plak de hierboven in URL ..............kan dit boek is het gebruik om u te ..............Als het boek krijgt nuttig ............... Vergeet niet om aan te dringen hielp me knop ..........good luck ........................

Weet iemand of er een relatie naar andere boeken omgaan met FPGA's & hun programmering (speciaal in verilog HDL)?Zeer gewaardeerd!

Kryptonite schreef:

Weet iemand of er een relatie naar andere boeken omgaan met FPGA's & hun programmering (speciaal in verilog HDL)?Zeer gewaardeerd!

goed materiaalToegevoegd na 1 minuten:plz SendMe sommige onderwerpen op timing statische analyse

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back