FPGA beginner

Z

zubair_fast

Guest
Hallo iedereen!
Ik ben nieuw voor FPGA en dit portaal.Ik ben geconfronteerd met problemen bij het nemen van de inbreng van expansie-connector (40-pins expansie voor I / O) op Spartaanse 2E, D2FT (XC2S300) boord.kan iedere instelling die mij helpen?

Mag ik weten wat is het probleem dat u geconfronteerd ..
-VJ

hoi,

alleen je moet een ucf bestand voor uw raad en dat isgroeten,

Kari

thanx voor het antwoord!

Ik was de uitvoering van enkele voorbeelden (tellers etc) op FPGA.in een van voorbeeld, ik was gloeiende LED's (in bepaalde volgorde) via poort A1 en de volgorde van de gloeiende LED's veranderen als ik druk op de "drukknop" (die wordt gebruikt als input hier) en ik was succesvol in te doen.

Nu wil ik de inbreng van een aantal externe bron via een van de pinnen uit de haven A1 en niet uit drukknop om de volgorde van de gloeiende LED's.

Ik ben die 3.3Volts input maar toen ik input, alle LED's tonen hoge impedantie staat!Ik heb dit door:
1.waarbij de input van de stroomvoorziening en
2.door het instellen van een van de pinnen van A1 haven continue hoge en nemen het terug bij de ingang van de pin van A1 uitbreiding haven die ik heb genoemd in. ucf bestand.Toegevoegd na 6 minuten:eek:p het punt # 2 hierboven, i aangesloten de continu aangedreven pin output en input pin via jumper draad.

LED is pin nummer - A1,
drukknop pin-nummer?
en externe broningang pin nummer --

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back