Fout versterkers

Quote:

Er is een fout versterker is in de meest voorkomende feedback unidirectionele voltage controle circuits waar in de steekproef opgenomen uitgangsspanning van het circuit onder controle rug is gevoed en vergeleken met een stabiele referentiespanning.
Elk verschil tussen de twee zorgt voor een compensatie van foutieve spanningen die de neiging heeft om naar de uitgangsspanning naar de ontwerpen van de specificaties.

Ik heb de bouw van een fout MOSFET versterker met behulp van.Door het injecteren van de input-V en V = 5V = 6.0893V en te simuleren door middel van PSpice.De output is i got 1.3922V.

Is het gewoon door het aftrekken van de V en V-aan de uitvoer te krijgen.Zo ja, waarom is de spanning abit hoger te vergelijken met de berekening?

Uw Mosfet niet veel spanning krijgen.Meestal wordt een opamp met een interne spanning winst van 200.000 wordt gebruikt als een error versterker.

Kunt u me vertellen hoe te winnen de spanning te verhogen?
en wat moet de output zijn?

U bent vergeten om dit te bevestigen uw circuit hoe word ik geacht om te zien wat het is??
Is het een voltage regulator?
Wat gebruik je als nauwkeurige referentiespanning?

ops ...Ik ben het ontwerpen van een DC-DC converter naar beneden.Hier is mijn voegen bestand.
Dank je.Ik heb alleen het uploaden van het circuit.
Laatst bewerkt door Jeslyn_83 op 11 maart 2008 17:10; bewerkten 6 keer in totaal

Ik heb een fout die zegt dat het bestand bestaat niet meer.Toegevoegd na 3 uur en 59 minuten:Ik kan je nu zien schema.
Het is de grootte van mijn hele wijk dus ik zie slechts een klein deel dan ben ik moet scrollen th meer te zien.

Het lijkt alsof je het maken van uw eigen CMOS opamps.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back