Fout bij het simuleren in PSpice

E

Electro_Motive

Guest
Ik probeer te simuleren een frequentie respons van een wisselstroom aangedreven RC circuit.
Als ik klik op de vlucht simulatie, de aanloop opbrengst maar uiteindelijk krijg ik deze foutmelding.**** INBEGRIP tutorial1-SCHEMATIC1.net ****
* Bron TUTORIAL1
V_VCC VCC 0 5VDC
V_VIN in 0 DC 0 AC 1 Stimulus =
--------------------------------------$
FOUT - ontbrekende Stimulus naam

Ik klikte op mijn wisselstroomvoeding bron nadat ik heb dit bericht en voegde het woord "spanning" in het kader van de uitvoering tabblad van de eigenschappen van de bron.

Nadat ik deed dit de foutmelding kwam weer omhoog.Ik kan niet mijn route te simuleren.Help gewaardeerd.Bedankt.

Probeer het verwijderen van de "stimulus =" woord.Dit maakt dat de bron wordt een wisselstroomvoeding voor uw simulatie.

Deze moderne versies van capture / PSpice zijn te slim voor zichzelf.Ik wegnemen van deze problemen door het gebruik van het merk netlist opdracht in het opvangen en gebruik vervolgens een tekst-editor te plakken in de simulatie-opdrachten en open PSpice door zelf en uitvoeren van de simulatie.

Hoi

U heeft waarschijnlijk gekozen voor een "VSTIM" generator in de "Source" bibliotheek van pSpice.Daarom moet u een waarde voor de parameter "stimulans" van deze "VSTIM".

Als u alleen wilt gaan een AC aanleiding van uw route kunt u kiezen voor een "VAC" generator in plaats van een "VSTIM".In dit geval is er geen "impuls"-parameter, maar je moet zorgen dat de waarde voor "ACMAG" parameter die wordt gebruikt in AC analisys.

Succes.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back