Forum Doelpunt en Hong Kong ICD2/USB

R

rinthesun

Guest
Ik ben nieuw in dit forum en ik vind het hele proces zeer interessant, maar verwarrend.Het proces begon met iemand met vermelding van een probleem opgelost hij wilde, in dit geval, een lage kostprijs, volle snelheid ICD2 kloon met behulp van USB.Het grote probleem was dat de USB-chip die gebruikt wordt door Microchip was niet langer in productie zijn.Voortbouwend op de RS232-ICD2 oplossingen, over verschillende maanden, het merendeel van de fundamentele problemen waren opgelost.Verschillende personen, onder de kerngroep, gebouwd versies van de ICD2/USB die passen bij hun idee van de optimale apparaat.

Als een doel van het forum, ik zou graag hebben gezien de ontwikkeling van een gemakkelijk gebouwd, lage kosten, grondig getest ICD2/USB, zoals een verandering van de PICS-versie.Om dat een model zou moeten worden afgerond, een beta pcb gegenereerd (Olimex $ 20.) En groep debugged.Het belangrijkste onderdeel van dit proces is dat het toestel grondig worden getest.Na het lezen van alle posten, krijg ik niet het gevoel dat een van de eenheden gebouwd wordt beweerd dat zij kogelvrij.

Op naar een ander onderwerp, al vroeg in het forum - Mike, K8LH - gevraagd over een ICD2/USB uit Hong Kong.Voor degenen onder jullie die niet hebben gevonden de bron voor dit apparaat, is het www.etekronics.com.De prijs van het toestel is $ 72.plus $ 12.internationale scheepvaart uit Hong Kong.Voor deze prijs twee ZIP programmering socket pcb's zijn opgenomen.Nu de grote vraag, heeft iemand geprobeerd deze ICD2 en werkt het?

rinthesun
[/ url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back