Foreign Language Interface met modelsim, systeem C

S

samuel_john

Guest
hoi

kan een geef me een idee waar Foreign Language interface wordt gebruikt ... is het alleen gebruikt om te testen of is zij een aantal andere pupose ...

kan iemand me ook uitleggen waar is systeem C gebruikt ... sinds VHDL en Verilog wordt op grote schaal gebruikt waar doen systeem C komen in beeld .... als het helpt tijdens System on chip (SoC) vervolgens het hulpprogramma associalted met systeem C synthese het duur of goedkoop ... als we het vergelijken met andere Xilinx en @ ltera hulpmiddelen ...

kan ayone geef me ruw idee van de kosten van het systeem C hulpmiddelen ...

thanks ..

Citaat:

Vreemde taal interface (FLI) routines zijn C programmeertaal functies die voorzien in procedurele toegang tot informatie binnen Model Technology de HDL-simulator, vsim.
Een door de gebruiker schriftelijk verzoek kunt deze functies aan traverse de hiërarchie van een HDL ontwerp, krijgen informatie over en stel de waarden van VHDL objecten in het ontwerp, krijgen informatie over een simulatie, en controle (tot op zekere hoogte) een simulatie uitvoeren.ModelSim het FLI-interface is in detail beschreven in het ModelSim FLI Reference.
Dit document is beschikbaar in het menu Help in ModelSim of in de docs directory van een ModelSim installatie.

jhenxl schreef:Voor zover ik weet SystemC wordt voornamelijk gebruikt voor het ontwerp verificatie.
De reden hiervoor is gewoon het geld.
Ontworpen circuit zijn tegenwoordig zeer grote en controle kosten stijgt sneller dan het ontwerp kosten.
SystemC stijgt verificatie abstractielaag en vermindert verificatie tijd.
Je kunt het vergelijken SystemC en VHDL / Verilog naar C en assembler.

hoi

iedereen bij het oplossen van mijn probleem ... minste een beetje idee zou zijn ....

bedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back