FM-zender w / Motorola MC2833 IC HELP!

I

illu5ionz

Guest
Ik ben het ontwerpen van een eenvoudige FM-zender met behulp van de MC2833-chip.De datasheet van dit IC kan HIER te vinden.

Ik heb mijn eigen ontworpen filter-en audio-versterker.Alle Ik moet uitzoeken is hoe mijn audio signaal input voor de chip, gebruikt u de Oscillator-en FM-modulator en dan de uitgang van het gemoduleerde signaal naar mijn eigen eindversterker te zenden via een antenne.Is er iemand die vertrouwd is w / deze IC die duidelijk kan uitleggen of me helpen te bepalen hoe aan de slag (dwz de frequentie, hoe het te kabellengte tot de oscillator en modulator gebruiken)?Of misschien bieden een URL waar dit wordt uitgelegd?

Ik heb gelezen de technische fiche meerdere malen, maar ik ben nieuw bij deze en ik weet niet waar te beginnen.Please help!Thanks in advance!

Ik zie niet in waarom je problemen ondervindt.De toepassing in de technische fiche verklaart alles.Net beslissen welke frequentie je wilt werken op en je waarden met behulp van de tabel van de waarden die op de aanvraag pagina kiezen.Dus moet je een kristal frequentie kiezen en je waarden kiezen, afhankelijk van of u zal opereren als een doubler, Tripler enz. Vergeet niet dat het een smalband modulator en zal zeer zacht geluid (lage afwijking) wanneer verzonden over een gewone FM-ontvanger 88-108Mhz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back