FM-tuner 10,7 Mhz

H

haydaa

Guest
Wilt u voor te stellen mij een FM-tuner die antenne filterbreedte omvat.Het heeft voor de levering van 10,7 Mhz uitgang met de industrie-standaard 3,5 mm stereo jack connector.Ik wil het aansluiten op C6713 DSK.

Ik heb gezocht op het net, maar er zijn niet-gerelateerde producten op de links.

Groeten.

haydaa,
Elk van de oude stijl superheterodyne (Niet frequentie synthese), type ontvangers een uitgang 10,7 MHz.Net buiten tik op de stadium IF uitgang.Het is 10.7MHz.
Groeten,
Kral

Ik weet niets over "superheterodyne ontvangers. Waar kan ik het gevonden? Heeft zij of aangepast om de productie met de industrie-standaard 3,5 mm stereo jack connector. Als je een Turkse man en weet Ankara, kan ik het vinden Konya Sokak ?

Thanks a lot.Eyvallah Kral.(Turks idioom: betekent dank, ok, zeer nuttig ...)

haydaa,
Bijna alle FM-ontvanger die meer dan 20 jaar oud hebben een IF-fase.Deze uitgang is niet toegankelijk voor de gebruiker, dus je zou een schematische vinden, zodat u kunt vinden de IF (intermediate frequency) stadium.Je zou dan moeten een draad aansluiten van de output van het IF-fase aan uw aansluiting.
Groeten,
Kral [/ b]

Hoi

Zoals ik weet, kan DSK6713 niet accepteren als signalen op 10.7MHz.De codec op het bord is alleen voor audio-band verwerking van de aanvraag

Groeten

Ik zal het krijgen door gebruik te maken AIC23 codec en steekproef (bandpass bemonstering).In feite heb ik een ontwerp (geschreven codes door anderen) en het gebruik subsampling mijn doel is om samething ontwerp voor 70 Mhz en PM (Fase demodulatie)

Hoi

De input BW van de codec is niet voldoende voor die taak.

Groeten

http://www.medialab.ch/archiv/pdf_studien_diplomarbeiten/da01/fm_demodulator (Haller & Schnyder). pdf

Dit is een afstudeerproject, en heel erg goed denk ik.Zij (2 studenten en 2 promotor) ontwerpen van een dsp gecodeerd FM-demodulator.Ze zegt dat het werkt.En ze gebruiken C6711, C6713 niet.Door het gebruik van "steekproef" vermeld in het proefschrift verslag, beheren zij demodulatie.

Ik wil testen het waar is of niet.Of hoe werkt het antwoorden voor 88-108 Mhz traditionele FM-radiostations.

Hoi

Voor de uitvoering van bandpass smapling u hebt een ADC die kan aanvaarden analoge ingang op de gevraagde intermediaire frequentie.
Fabrikanten vermelden deze spec.met volle kracht BW of input BW.
Ik heb gecontroleerd AIC23 datasheet en helaas kon het niet vinden deze spec.
Ik denk dat zelfs dit ADC kan worden gebruikt voor die toepassing SNR en dynamisch bereik zullen zo laag zijn.

Groeten

U hebt gelijk.Ik heb gelezen dat doc.opnieuw.Ik zag dat zij gebruik maken THS1408 codec (incl. daughtercard).Zonder deze code en ontwerp zinloos.Bedankt voor uw interesse.

Beste "circuit_seller" Ik wil u communiceren en meer onderwerpen die gerelateerd zijn met DSP en communicatie te bespreken.Vind je het erg naar me toevoegen aan je msn lijst als je gebruiken?murselonder (at) hotmail.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back