Flicker lawaai

M

mr_ghz

Guest
Hi all

Heeft iemand ervaring met magnetron halfgeleider-flicker lawaai?
Hoe kan het verlaagd worden?Heeft iemand waarden voor de ruis dichtheid van de volgende onderdelen?
- BAT15 (Infineon Schottky diode)
- HSMS-8xxx (Schottky diode Agilent)
- NE3210S01 (GaAs FET CEL / NEC)

Bedankt!

Ik heb een vraag over flikkering lawaai b4.winderig en gaf wat uitleg en hoe te verminderen.U kunt zoeken flikkeren 1 / f.I dont weet hoe die verwijzen post hier, sorry.

Hier is de vorige discussie.http://www.elektroda.pl/eboard/searchtopic61871-flicker.html

Uups, zocht ik lange tijd met google maar vergat zoek in oudere elektroda discussies ...sorry.
Maar nogmaals: Ik vond een waarde voor de flicker ruis in een gegevensblad.Kan worden berekend op basis van andere parameters?Zijn er 'ervaring waarden' voor apparaten?

Bedankt

Als u whit Google doorzocht, pheraphs u vond ton van gegevens over de 1 / f ruis en
/ of flikkeren.
Op dit moment weten "1 / f" niet volgen, geen wiskundige wet kan dus niet worden voorspeld.
"1 / f" is een generallized naam van een complexe fenomenen en de beschrijving van wet is 1 / (f ^ n), n toenemen naarmate de freq.neiging tot 0 Hz.
Praktische tips:
op freq zo laag als 1 Hz of minder, de belangrijkste oorzaak van 1 / f is de omgeving drift.Controleer de voedingsspanning, moet de temperatuur worden thermostaat enz.
Hoop niet om info vinden over alle data sheets.Maar enkele onderdelen worden aangeraden als "laag 1 / f ruis".Op datasheets kijk ook voor de combiantion van de "Audio" en "Ultra low noise".
Succes

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back