Fix punt Rekenen

S

sheikh

Guest
Hallo Beste Ik wil een aantal rekenkundige bewerkingen te gebruiken, zoals (+, _, *) in mijn ontwerp. Het ontwerp is fix punt. Kunt u mij vertellen, als ik gebruik (+, _, *) symbolen in mijn VHDL-code, is het synthetiseren of niet correct? Of ik moet de eenheden te ontwerpen (n_bit full adder, bijvoorbeeld), dan structureel schrijven van de code. (Denk het dat, ik niet beginnen te coderen, want ik ben niet zeker over de ware weg) Groeten Mostafa

[COLOR = "# FF0000"] + - * [/COLOR] zijn synthetiseerbare - de prestaties tussen het ene apparaat naar het andere zullen variëren als gevolg van de daadwerkelijke uitvoering van de synthese tool, verschillende architectuur en beschikbaar "geharde" logische componenten op de polysiloxaanmatrijs ... Divisie is echter synthetiseerbare voor constanten en 2 ^ n getallen alleen ... je moet bouwen uw eigen logica als je wilt divisie doen

Dankzij Lieve shaiko Kunt u mij vertellen welke beter is voor een ontwerp? 1_ met behulp van structurele codering. 2_ met behulp van symbolen (ik bedoel, het gebruik van "+", in plaats van een opteller eenheid) Dank bij voorbaat Mostafa

Tenzij je verplicht bent om bepaalde logische componenten die mogelijk niet toegankelijk met de reguliere rekenkundige operatoren gebruiken - zie ik geen zin om structurele codering gebruiken. [COLOR = "silver"] --- Updated --- [/COLOR] Sterker nog, VHDL geeft u een geweldig hulpmiddel (functies) op een zuivere combinatorische logica te implementeren zonder dat dit leidt tot structurele codering.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back