First Encounter

W

wortel

Guest
Hoi

Kan iemand mij vertellen hoe de netlist bestand van Ambit Buildgates nemen naar First Encounter.wanneer ik probeer het altijd fout geeft tijdens het laden.

groeten

 
Ik denk, haar beter om de fout te plaatsen.zodat anderen kunnen kijken en eventueel helpen u

 
U moet gaan throu 'SOC tutorial eerst.wat r formaat van netlist zal accepteren en u kunt proberen in PKS ook.
beter post foutmelding (whizkid post).

 
CIC cursus is een goed begin.Toegevoegd na 1 minuten:www2.cic.edu.tw

 
Hoi,
The First Encounter dwz SoC ontmoeting zal het importeren alleen gesynthetiseerd Gate niveau netlist dwz technologie indipadent.Het bestand bevat ingangen en namen van de poorten.

procedure om de netlist: Van BuildGates / PKS

loading std bibliotheken (timing en fysiek), veirilog / VHDL / Edif code dan "do_build_generic-all" op een snelle, na deze stap beperkingen gelden, zoals de klok, vertragingen enz. en vervolgens het ontwerp te optimaliseren met behulp van commando "do_optimize_stop_before plaatsing" en uiteindelijk schrijf de verilog bestand door het intikken van het commando "write_verilog / pad op te slaan bestand / bestand name.v".

Opmerking: deze stappen perticular met PKS
output bestand naam moet worden geplaatst module naam en eindigt het. "v" extention alleen.

Prashant

 
Als u deze fout bericht kunt plaatsen, kan ik u helpen beter

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top