fifo

Z

Zerox100

Guest
Beste vrienden,
Ik wil het ontwerp van een ssram gebaseerd wachtrij met verschillende kloksnelheid op input en output.Ik proef een idee, maar deze zijn niet goed.Ik moet enkele dingen.
Bedankt,

Ik heb gebruikt, voor soortgelijke toepassingen een cirkelvormige wachtrij, dus als je nodig hebt kunt u overschrijven unreaded de oude gegevens.

Lollo

Kunt u een beschrijving van het idee meer?Heeft uw fifo gebruik een on-chip geheugen, of je geheugen is een sepatate geheugen onderdeel uit van de chip?Dan moet je goede dubbele poort herinneringen.
een wijze waarop de belangrijkste idee voor een asynchrone FIFO is eenvoudig.vindt u de benodigde materiaal door middel van een eenvoudige zoekopdracht.er is altijd een lees-controller, een schrijf-controller, een dual-poort geheugen, en twee klok synchronisatie circuits.Het ontwerp is eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen.

mami_hacky schreef:

Kunt u een beschrijving van het idee meer?
Heeft uw fifo gebruik een on-chip geheugen, of je geheugen is een sepatate geheugen onderdeel uit van de chip?
Dan moet je goede dubbele poort herinneringen.

een wijze waarop de belangrijkste idee voor een asynchrone FIFO is eenvoudig.
vindt u de benodigde materiaal door middel van een eenvoudige zoekopdracht.
er is altijd een lees-controller, een schrijf-controller, een dual-poort geheugen, en twee klok synchronisatie circuits.
Het ontwerp is eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back