Fedora

M

magnetra

Guest
Ik ben een newbie in de Linux wereld, en ik heb voorgesteld om te beginnen met Fedora als platform
Wat stel je voor?

Dit is een 1.000.000 $ vraag.

Fundamenteel, als u wilt opzetten van een server doos gaan voor sommige Red Hat Enterprise Linux kloon (CentOS, White Box) of Debian Stable.
suggestion is:

Als u een werkstation of laptop installatie, mijn persoonlijke
suggestie nodig hebt is:
1.Fedora Core - Pros: Red Hat compatibiliteit, frequente updates; Nadelen: grote installatie, bloedige RPM verpakkingssysteem

2.Aurox - Pros: Red Hat compatibel, gericht op multimedia desktop; Nadelen: soms duurt het een tijd om het antwoord te krijgen op een vraag

3.Debian - Pros: Stabiliteit (zelfs "unstable" editie is zeer stabiel), goede ondersteuning, zeer schoon installtion, goede verpakking systeem; Nadelen: je hebt te gaan voor Instabiele uitgave worden up to date

4.Slackware - Voordelen: goede verpakking systeem, schone installatie, schone configuratie; Cons: It's one-man show (hele distro is onder controle van 1 man), ondersteuningVan de oorzaak kun je kopen voor een fatsoenlijke commerciële distro zoals Novell SuSE of Mandrake, maar je moet betalen.Aan de andere kant krijg je gedrukte handleidingen (in het bijzonder SuSE is zeer goed) en volledige ondersteuning.Het is de moeite waard om het te proberen.
Laatst bewerkt door Beeblebrox op 31 mei 2005 19:45, edited in totaal 1 keer

hoi,

naar mijn mening, wanneer u een absolute beginner tot Linux, haar beter te beginnen met Mandrake Linux.gebruiksvriendelijk zijn (in vergelijking met alle andere Linux ES).Het is ook gezegd dat meer dan enig ander onstabiel linux.maar doesnt matter ofr een newbie.

en, indien u er alle vertrouwen in enuf, dan u heel goed kunt proberen Fedora Core.haar gr8!ook voor die kwestie, Othe versies van Linux, wanneer u van plan 2 gebruiken voor algemene doeleinden, zoals het leren van linux, milieu, krijgen kennismaking en dergelijke voeders ..

wanneer u zijn zeer bijzonder abt met behulp van de EDA tools in het Linux-platform, beter gaan voor de 'enterprise-editie "van Linux!zij zijn de beste en de meest stabiele versies geschikt te lopen eda elke toepassing!

hoop dat dit helpt.

/ cedance

cedance wrote:

... zijn beter om te beginnen met Mandrake Linux ...

(not in Fedora) he/she can follow the instructions made up from a real guru of linux, fog .

Omdat ik niet wil een nieuw onderwerp, als iedereen wil de nieuwe KDE 3.4 in Mandriva
installeren (niet in Fedora) kan hij / zij volgt u de instructies samengesteld uit een echte goeroe van linux, mist.

Als je al geklikt op haar profiel ik moet verontschuldigen omdat het forum is gebaseerd op de Griekse taal en er zijn vele mogelijkheden niet tot een ding begrijpen!De reden dat ik haar genoemd is omdat ik niet wil omdat ze geen kredieten was degene die mij vertelde de volgende instructies:

1) Van de onderstaande link downloaden alle rpm bestanden behalve kde-i18n-xxx.Voor de kde-i18n-xxx, kunt u alleen de taal van uw voorkeur te installeren (bijvoorbeeld Engels).
http://anorien.csc.warwick.ac.uk/mirrors/t...RPMS/kde-3.4.0/

2) U alle downloads kunnen worden opgeslagen in een map in de root / home / yyy / xxx, yyy waar is uw account en xxx is de gewenste naam van uw map.

3) Typ in de console:
su en druk op ENTER

4) Typ het root-wachtwoord en druk op ENTER

5) Typ cd / home / yyy / xxx en druk op ENTER, waarbij yyy is uw account en xxx de map

6) Type ls in de console.Als u ziet de inhoud van de map die u kunt doorgaan

7) Kopieer de volgende en plak deze in de console:

rpm-FHV - force - nodeps *. rpmWanneer de procedure zal worden afgewerkt logout en login.Als u de bovenstaande stappen gevolgd letterlijk kunt u genieten van de nieuwe KDE.

for her help (I will propose her to visit EDA; she could help many guys who are struggling to learn how to use this beautiful os)

Veel dank aan mist
voor haar hulp (ik zal haar voorstellen voor een bezoek aan EDA, ze kunnen helpen veel jongens die worstelen om te leren hoe dit prachtige os gebruik)

SantebewerkenEr is een kans geconfronteerd met problemen om op te starten (zoals ik deed).Als dit gebeurt Volg de onderstaande instructies:
1) Kies Fail-safe-optie wanneer de boot scherm zal promptand then press enter

2) Type init 3
en druk op ENTER
3) Log in met uw naam en wachtwoordand press enter

4) Type startx
en druk op enter
Na het volgen van bovenstaande procedure u zal opstarten in Mandriva en u zult genieten van KDE 3.4!
Wees voorzichtig!Deze instructies zijn alleen voor degenen die met behulp van Mandriva.Er zijn niet voor de gebruikers van de Fedora's!

Sante

sei_tan wrote:

(not in Fedora) he/she can follow the instructions made up from a real guru of linux, fog.
Omdat ik niet wil een nieuw onderwerp, als iedereen wil de nieuwe KDE 3.4 in Mandriva
installeren (niet in Fedora) kan hij / zij volgt u de instructies samengesteld uit een echte goeroe van linux, [url = h ** p : / / www.techteam.gr/index.php?showuser=11579] mist [/ url].Sante

Mijn suggestie is dat niet krijgen verwarren en te beginnen met wat je hebt bij de hand, Leren is leuk blijven gaan later als je begrijpt wat wat je kunt kiezen dat u na vergelijking van de een die je kent en die welke is New of goede

beginnen met wat je hebt en blijven bewegen

Groeten
Deven

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back