Fast Transient Burst Signal Filter

B

BasePointer

Guest
Hoe kan ik onderdrukken 4kV, 2.5kHz en 2kV, 5kHz burst signalen?
Ik gebruik drie 1mH, 10nF LC-filters maar mijn circuit is nog steeds beïnvloed, alle digitale lijnen in mijn circuit is aan het veranderen.
Hoe vind ik het spectrum van de burst signaal?Ik wil het signaal in frequentie domein te zien om een goede filter te maken.

Bedankt

Een Fast transient burst individuele hartslag is een stijging van 5 ns tijd voor een duur van 50ns.
De energie wordt zwak, maar de resulterende frequentie spectrum is zeer breed met harmonischen> 200MHz.
Er is geen twijfel zou je zien dat op een spectrum analyzer, maar dat zou een beetje hulp zijn.
U kunt ook hoort ze met een simpele AM-radio-ontvanger afgestemd in een SW-frequentie.
Vergeet niet dat het een gemeenschappelijke modus signaal en dat hij zal terugkeren naar de grond door de makkelijkste manier.U kunt beter dont laat hem zijn weg te kiezen.
Het verspreiden met behulp van elke kleine capacitieve pad.Om het te bestrijden, een efficiënte massaplaat en beste equipotentialiteit mogelijk is de juiste weg te gaan.

Wanneer filtering is noodzakelijk, meestal een kleine condensator aan de grond vlak (bv. 1nF) zal het werk doen.Succes

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back