faseverschuiver voor phased array antenne

N

nabeel71

Guest
Ik wil weten hoe kan ik het ontwerp van een faseverschuiver mezelf dat goedkoop is en efficent.i nodig voor elektronenbundelbesturingstechnieken.

faseverschuiver en goedkope
Nou ik maakte mijn eigen project in de fase verschuiving antenne in slechts 1 dollar met behulp van de LC parallel combinatie faseverschuiver maar u zijn voor wiskundige berekening doen voor frequentie ur gebruikt.

Kunt u mij de gegevens van de design.Or vertel mij een website uit waar ik help.It kan krijgen zou een Hige bevoordelen.

fase shifer ontwerp hangt af van welke frequncy ur gaan opereren.Het kan worden geschakeld lijn, geladen lijn, enz.Voor faseverschuiver ontwerp u kan verwijzen www.microwaves101.com en Inder Bahl boek voor hoop gegooid element design.

Raadpleeg John D. Kraus, J. Marhefta.Antennes voor alle Application.derde editie volledige mathmatical uitleg wordt gegeven en het gehele project werd gemakkelijk gemaakt door dit boek.
Ook de ARRL Antenna Handbook: beste boek voor de antenne en toepassing.

hybriden worden meestal gebruikt voor geleidelijke verschuivingToegevoegd na 19 minuten:maar ze zijn kostbaar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back