Fase lawaai simulatie van divider en heffingen pomp

D

davidwong

Guest
Hoe te simuleren fase geluid van de scheidingslijn en heffingen pomp door spook?

Ik probeer te simuleren met soortgelijke instelling als fase lawaai simulatie van VCO.
Maar het resultaat eruit onjuist.
Iedereen weet hoe het simuleren?

Ik lees dit voor.
dat waarom ik moet weten hoe kan ik de simulatie van de fase geluid van de scheidingslijn en heffingen pomp?
zonder fase geluid van divider en heffingen pomp,
Ik kan geen inschatting maken van de hele PLL fase lawaai .......

OK, je leest het.Maar heb je het begrijp?
In het document wordt meer informatie die u nodig hebt voor het uitvoeren van de simulatie.

Voor zover ik weet, is de fase ruis in elke module (divider, belast met pomp, VCO en etc) door eenvoudige toevoeging.maar dit document alleen maar aangeven dat we de fase geluid van elke module, maar hoe kan ik de fase geluid van divider en heffingen pomp?Ik zag ook een voorbeeld in ADS, een geluid verdieping van de heffing pomp is opgenomen in de fase ruis simulatie van de PLL, maar vertel me niet hoe kan ik het geluid verdieping .......
voor de fase geluid van divider, ik heb een lab info uit een universiteit te leren hoe ik voor de simulatie van de fase lawaai.
Ik probeer te simuleren door PSS en pnoise.
maar wanneer ik het geluid simulatie cijfer te vergelijken met het geluid pnoise plot.
Ik denk dat ik de simulatie van de fase lawaai onjuist.
De andere kant op, ik kan geen enkel voorbeeld in de cadans handleiding .....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back