fase fout

W

westrice2002

Guest
Hallo, iedereen.bedankt voor je hulp.

Er is een probleem PhaseError gemeld in een GSM-toestel.Misschien is het verband over de modulator of de fase geluid van de RF-synthesizer.Maar ze zijn allemaal gelegen in een chipset.Is er een andere mogelijke reden?

Ik weet niet waar is de fase fout wordt gemeld, maar soms kan het geval zijn als gevolg van synchronisatie in netwerken van operators.Er is BCCH (uitgezonden controle-kanaal), waar is de SCH - synchronisatie kanaal zit tegen als er 2 exploitanten en er is geen synchronisatie tussen hun fysieke kanalen op radio-interface Ik heb de zaak waar mobiele geblokkeerd als gevolg van verschillende niet-gesynchroniseerde frequenties.SCH synschronization krijgen
van digitale transmissie die naar de basisstations van BSC.Ik heb niet duidelijk de oorzaak van het probleem, maar dit zou kunnen worden in de mobiele en netwerk ook.

groep vertraging van filter, zijband onderdrukking en vervoerder Suppression

Bedankt voor uw antwoord, Artem en ttrf.

De test wordt uitgevoerd met CMU in een afscherming kamer.In het pad sturen, is er geen discrete filters, en er is niet genoeg test wijst op de zijband onderdrukking en drager onderdrukking test.

Hoe het probleem oplossen? Wat is het belangrijkste contribuanten mogelijk?Suggesties?Thanks a lot.

Hoi,
Misschien heb je vast je probleem, maar zo niet hier is een paar ideeën.
Er zijn veel mogelijke oorzaken voor de slechte fase fout in een GSM-toestel,
hier zijn gewoon wat ik over ben gekomen:

-TX VCO trekken als gevolg van RF-vermogen van PA: slechte lay-out van RF
-defecte PA-apparaat
-PA power control schuld / ruis
defecte TX VCO: onechte op de productie
-misaligned/faulty IQ-modulator
IQ-gegevens beschadigde / onjuiste / noisy
RF-feedback aan apparaat toezichthouders / leveringen
PLL defecte onderdelen (lus filter caps juiste waarde?)
PA-TX outputten te veel macht?
-VCXO defect: te lawaaierig, voegt aan PLL lawaai
en anderen ..zoals SMD fouten op ASIC ballen of schilden

zonder meer details van het GSM-toestel in kwestie is het moeilijk
meer worden specifieke ...

Martin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back