extraheren van weerstanden met dracula

M

m_mosazadeh

Guest
Ik gebruik dracula om mijn layout.But halen in geëxtraheerde netlist alleen de MOS transistoren en condensatoren kan worden seen.I willen het contact weerstand, truc weerstand te zien als een gate.Is het mogelijk of niet? wat is de opties voor lpeselect commando (een van Dracula commando) wat betreft

je kunt het uit te pakken nadat je hebt een indicatie laag die kan aangeven binnen in de laag is er een weerstand, maar u kunt de weerstand niet uitgepakt als een poort, is het moeilijk voor u om het te beschrijven in LVS fie. wensen u een goede geluk!

U kunt definiëren weerstand in LVS bestand in onder andere een aantal Dracula commando's om de weerstand te definiëren in netlist. Bijvoorbeeld, de *. BIPOLAR of *. RESI of andere commando's.

Is er een methode om dit te doen in de Virtuoso extractie-functie? zeggen, naar de gate weerstand, interconnectie parasieten, etc. Ook extract, is er twee-schakelaar: weerstand alleen en capaciteit. Hoe kan ik weerstand en capaciteit extract op hetzelfde moment?

Ten eerste moet je de poly laag gesneden gate en gedrag laag, dan weer laag en gedrag gate layer.After dat je een verzetsstrijder element wiens lichaam is het verloop laag te definiëren

[Quote = analogdesign] Is er een methode om dit te doen in de Virtuoso extractie-functie? zeggen, naar de gate weerstand, interconnectie parasieten, etc. Ook extract, is er twee-schakelaar: weerstand alleen en capaciteit. Hoe kan ik weerstand en capaciteit extract op hetzelfde moment? [/Quote] Gebruik measureResistance verklaring parasitaire weerstand te halen. Maar diva is slecht in efficiency.

Ik vind Diva niet kan weerstand en capaciteit extract op hetzelfde moment.

waarom niet proberen de ster-Rc of LPE om de parasitaire halen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back