Externe modems met AC levering?

L

laatkomer

Guest
Hallo allemaal,
Kan iemand mij vertellen waarom de meeste van de externe modems hebben AC Power Supply (9-12VAC)
Kunnen zij worden aangepast, zodat we kunnen gebruiken gelijkspanningsbron?

Dit komt omdat het merendeel van de mensen die ze binnen in een gebouw waar AC netstroom beschikbaar zijn.Je kan het meten van de spanning uit de muur monteren stroomvoorziening en vervanging van uw eigen accu.Als je nooit zal gebruiken de modem op AC, u kunt de output kabel uit en gebruik het met je batterijen.Dubbel voorzichtig te zijn, selecteert u de batterij voor een hogere spanning dan nodig en gebruik een lage drop out regulator om de uiteindelijke spanning.

Ik heb gezien dat het merendeel van de externe modems maken gebruik van een AC-voeding, waarschijnlijk omdat het makkelijker te vinden uit verschillende leveranciers en omdat u niet nodig heeft enige zorg over polariteit.
Als u nodig hebt om de modem met een batterij of een voeding met een DC-spanning, het is makkelijk, omdat de meeste van hen neemt de gerectificeerde spanning (meestal 9 Vac dat becames ongeveer 13 Vdc na de gelijkrichter en de condensator) en reguleren tot 5 V DC via een 7805 of een LM2575 (afhankelijk van het merk van de modem).
Om deze reden een spanning tussen de 9 en 14 Vdc zal op OK om uw modem.
BTW, geen zorg over de polariteit op het stopcontact.
Uiteraard geldt dit ook alleen als de modem is AC aangedreven.

Mandi

Hi latercomer!

Voor zover ik weet, moeten ze AC stroomvoorziening voor het verkrijgen van positieve en negatieve spanning te communiceren met de COM-poort.Als u nodig hebt voor de levering van de modem uit de gelijkstroomvoeding, dan moet je 2 bronnen en enkele wijziging in uw modem macht stadium.

Beste Wensen!Klug.

Met alle technologie rond, ik ernstig in twijfel dat de AC zou worden gebruikt voor de productie RS232-niveau voor het beantwoorden van een modem naast de stekker eruit.

Ik ben het ermee eens dat elke PS 7.5 ~ 12V kunnen produceren 200 ~ 300mA moet het lukken, en geen zorgen over de polariteit.

Sante
sda

Hi SDA!

Citaat:

Met alle technologie rond, ik ernstig in twijfel dat de AC zou worden gebruikt voor de productie RS232-niveau voor het beantwoorden van een modem naast de stekker eruit.

Hoi,

Er is geen reden waarom u niet kunt gebruik maken van een gelijkstroomvoeding.
Een dc levering van 25% meer dan de nominale wisselspanning
van de AC-adapter, van een van beide polen van de aansluiting zal doen.
Bijvoorbeeld als uw modem draait op 9V AC dan kunt u gebruik
een 12V DC transformator, en de polariteit van de stekker niet
belangrijk omdat het gaat om door een interne brug
gelijkrichter dat het vaststellen van de polariteit binnen de modem.Natuurlijk
de huidige moet toereikend zijn voor de toepassing.

Ik denk AC adapters zijn makkelijker te produceren, met uitzondering van
de brug gelijkrichter en het filter transformator.

Succes.

DO NOT USE DC STROOMVOORZIENING VOOR EXTERNE MODEM!Kijk bijvoorbeeld op het circuit van Rockwell RCV336/ACF model V1433VQR externe:

http://www.iceinet.ru/network/mo000020.html

De kracht fase:

http://www.iceinet.ru/network/img/mo000021.gif

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back