Exporteren vanuit microCap6 aan P * otel

V

viahole

Guest
iemand weet hoe je een werkende netto-bestand uit MicroCAP6 aan P * otel, kan ik het pakket-editor om verbinding te maken met de componet bijvoorbeeld.Weerstand, condensator, enz.?Zij zeggen ontbrekende pakket zelfs ik heb een (pakket)
een verklaring in de compn.

Misschien is de naam die u pakket toevoegt is niet opgenomen in de P * otel Bibliotheek wanneer u importeert de netlist bestand.

De netlist bestand moet gebruik maken van hetzelfde pakket naam voor het gedeelte van de bibliotheek die P * otel heeft geladen.

Is de boodschap die u krijgt na invoer zeggen 'voetafdruk niet gevonden' in netlist manager?

JR

nee nee ik niet eens naar dat punt mc6 zegt "Waarschuwing" R1 "heeft geen Package" zelfs dat schreef ik een pakket in de regel in het onderdeel?
misschien is omdat mix demo / pro ver ik gebruiken?

Als u het pakket / voetafdruk informatie in de Mcap app zelf moet overdragen aan de netlist.

Soms op exporteurs naar andere leveranciers apps de netlist kan krijgt geschroefd of het genereert 2-bestanden in plaats van een.Heeft u de netlist inhoud om te zien of de pakage gegevens die u heeft opgegeven, is er eigenlijk?

P * otel betekent dat wanneer de uitvoer een PPCB netlist en je hebt te fuseren beide bestanden handmatig invoeren.

JR

Ik heb het bestand, maar geen pakket is er, mc6 u het hebben gedaan na het vertalen is. Netto formaat.it like ....
AAAhhAggeee Ik denk dat ik krijg is.oude DOS manier heb ik voor het gebruik van mc6 DATA richt als standaard werk richt Dan kreeg ik conntact aan de vertaler> P * otel enz. Ik denk dat het belangrijkste. lib. LBR etc te worden in dezelfde richting .-....) dat hebben bug'ed mij enige tijd Thanx voor je hulp JR Deze raad ROOOOOOCKS

[Dit bericht is bewerkt door: viahole op 2001-05-04 01:28]

Blij dat je het probleem gevonden.

Misschien ODB formaat voor gegevensuitwisseling zal helpen met dit in de toekomst, maar niet voor een lange tijd als compatibiliteit tussen applicaties is zeer laag op S / W verkopers prioriteitenlijst [tenzij ze kunnen verkopen u een vertaler!]

JR

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back