Exporteren Antenne van ADS lay-out in Schematisch

M

masud_809

Guest
Beste vrienden,

Hartelijk dank voor uw tijd.Ik heb een vraag: Hoe kan ik mijn antenne uitvoer van ADS lay-out in ADS schematische als component?(Ik gesimuleerde de antenne in de lay-out en nu wil ik het importeren als een component in schematische sectie.)

En nog een vraag:
In de lay-afdeling is er een manier om de nauwkeurigheid van het beramen verbeteren?Ik bedoel is het mogelijk om de afmetingen met nummers geven?(zoals hfss of CST) of niet?
Omdat het tekenen van een ingewikkelde structuur, zoals FSS, is heel moeilijk in ADS.

Thank you again.
Beste.

Hoi

Om een onderdeel van uw lay-out structuur:

In de lay-out venster selecteert Momentum-> Component-> Create / Update
Er zal een veel opties.Als je klaar bent, je gewoon naar de "Display Component Library List" (knop met de boeken op de planken :))

Geen ADS is niet erg gemakkelijk te gebruiken, wanneer je wilt echt nauwkeurig en oneven vormen te maken.Maybee dit is verbeterd in de nieuwe 2008 versie???
Maar ik gebruikt om mijn moeilijke tekeningen te maken in AutoCad en dan importeren in advertenties met DXF-formaat.

Groeten

Nog een vraag:

Hoe teken je een ARC in advertenties en hfss?
Ik probeerde zowel ADS en HFSS, maar kon niet vinden accurate manier.

Ik moet dit het ontwerpen van een DC-bias netwerk.
Ik heb twee keuzes: 1) ontwerp lage en hoge impedantie netwerk 2) met behulp van radiale beginnetje te isoleren van de dc bias circuit van RF-netwerk.

Naar mijn mening is de radiale andere zijn beter.
Omdat lage impedantie lijnen hebben ruimere omvang en dit zou resulteren in hogere standen.

Over dit netwerk en ook tekening boog in ADS en HFSS, ik zou erg blij zijn te horen uw opmerkingen.

Bedankt.

Hoi

In ADS is er een beginnetje radiale component, die u direct kunt gebruiken in de lay-out.

Groeten

Geachte tyassin,

Hartelijk dank voor uw hulp.Ik ben op.
Enig idee over de dc isolement circuit?
Ik ben simuleren van een kwart golflengte beginnetje met radiale beginnetje om een filter te maken voor mijn dc aanbod.

Beste.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back