experimentele procedure voor de S-parameters van metamaterialen

M

metaman

Guest
Hoi.

Ik wil de maat S-parameters van een Metamaterial eenheidscel met behulp van netwerk analyzer.De afmetingen van de eenheidscel zijn 5mm x 5 mm x 0,5 mm.Kunt u mij vertellen over vrije ruimte golfgeleider methode en de methode voor de metingen?

Hoi, ik denk dat u kunt 2 standaard hoorn, een voor TX, andere voor RX, gebruik surround ur cellen door schokdemper materialen, kunt u teruggekaatste signaal en verzonden S11, S21, S12, S22
Ik hoop dat het u helpen
wat is ur toepassingen, ik zo geïnteresseerd in metamaterialen, zal ik de titel van mijn scriptie, ik hoop dat we onze ervaringen delen hier, ik gebruik CST, en u?

Ik denk dat het veel beter te fabriceren twee dezelfde antenne (een voor een voor RX en TX) en vervolgens maatregel S11, S21 etc
Groeten

Hoi,

Ik denk hoorn antennes zijn niet geschikt omdat mijn steekproef afmetingen zijn erg klein.Dus ik denk dat het beter is om golfgeleider methode te gebruiken, maar in dit geval mijn sampe is te klein om het te plaatsen in de golfgeleider.Dat is het belangrijkste probleem.Eventuele opmerkingen?

Ik gebruik HFSS in simulaties.

Why don't you verhoging van de grootte van uw structuur met behoud van haar periodieke kenmerken?Ik denk dat het gemakkelijker zijn om mesure.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back