Expedion PCB-Design capture probleem

S

sankar007

Guest
Hai Elke instantie

Dit is Smit.ik heb gebruikt MENTOR EXPEDITIE PCB-software.

Ik heb enige twijfel.

Eerst heb ik heb een PCB.er is geen probleem.na gingen we naar de volgende versie.er is beetje alleen veranderingen in de schema.dus veranderde ik de modificatie.

Ook veranderde ik het.SBK bestandsnaam ook.
bijvoorbeeld:
Eerste revison: SE001_1.sbk
Volgende Wijziging: SE001_1a.sbk

Nu heb ik het schema opgesteld en terug geannoteerde ook met succes afgerond.

in PCB i vooruit geannoteerd.Maar de veranderingen niet bijgewerkt in PCB.

Ik heb geprobeerd Design Capture open Through: SETUP -> Design Entry.
Maar het ontwerp vangst niet wordt geopend.er verschijnt een bericht

Die boodschap is: Een SCHEMATISCHE is momenteel niet gedefinieerd voor deze DESIGN

dus ik weet niet wat dit probleem.wat is dit probleem.

Iedereen kan mij helpen om dit probleem op te lossen.

Ik ben in krappe situatie.Dus please help me zo snel mogelijk.

Hierbij i bijgevoegde afbeelding bericht ook.

Thanks & Regards,
Smit.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hi Smit,

De meest waarschijnlijke probleem dat u worden geconfronteerd is het feit dat u omgedoopt het schema.
Tenzij u het project bestand te bewerken, is Expeditie nog op zoek naar You'r oud ontwerp, thats waarom een voorwaartse annoteren niets updaten (het oorspronkelijke ontwerp niet is veranderd)

Wanneer u de naam en / of een kopie van een ontwerp dat u nog een aantal items in het. Prj bestand dat u kunt vinden in de pcb directory bewerken.

Voor een aantal belangrijke's is er een pad naar een bestand op uw schijf.Je hebt te veranderen al die toetsen op een manier dat ze wijzen op het nieuwe ontwerp.
Na deze expeditie is te kijken naar het nieuwe design en alles zou moeten werken zoals je gewend bent.

Hi Smit,

Als u de naam. SBK-bestand, won t verband met de huidige. PRJ.Dus als je echt nodig hebt om het dan hernoemen kunt u het nieuwe. PRJ-bestand en voeg dat. SBK-bestand in die nieuwe. Prj-bestand.

In Design vangen:

Project - Nieuw - Geef het. PRJ naam en het pad - Geef de bibliotheek pad - Voeg de. SBK (hernoemd een) - Geef CSE optie - Voltooien.Tenslotte vraagt kopiëren of link.Geef het te kopiëren - Start het pakket.Dan link met PCB voor vooruit annotatie.

Hoi,

Bedankt voor uw opmerkingen.

Het is erg nuttig voor mij.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back