ethernet voor embedded systemen

S

shakeebh

Guest
Hi all

Ik probeer het programma van de ethernet module van "Zilog ez80Acclaim!"MCU.Kan iemand van jullie met ervaring in het schrijven van code voor ethernet voor embedded systemen geef mij richtlijnen over hoe verder te gaan als ik ben helemaal nieuw voor haar.Ik zal graag willen weten hoe dingen zoals een Ethernet-pakket (de kop-en aanhangwagens daarvan) vormen, wat de verwerking gewoonlijk wordt gedaan door de hardware bij het verzenden en ontvangen van gegevens of iets anders dat u mensen denken dat belangrijk is voor een persoon om te weten voordat u naar daadwerkelijk programma.

bedankt.

Sommige refrence boeken te lezen zijn:

"Netwerken & Internetworking met Microcontrollers" Door Fred Eady ISBN: 0-7506-7698-1

"TCP / IP Lean: Web Servers voor Embedded Systems (2nd Edition)" Jeremy Bentham ISBN: 157820108X

"Embedded Ethernet en Internet Complete" Door Jan Axelson ISBN: 1931448000

Ik denk dat TCP / IP-Lean boek is meer wat je zoekt.

Neem ook eens een kijkje op Circuit Kelder Magazine Back Issues.Zij kunnen een refrence ontwerp.

thanks a lot jhallows
Ik ben al die verwijzen naar deze boeken behalve TCP / IP een voor mijn project.Naast deze is er ook "Ethernet Definite Guide" (alleen over Ethernet-hardware-aspecten) die me enorm geholpen bij de programmering van mijn MCU's MAC-en PHY.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back