Ethernet-formaat om gegevens te sturen naar slang op verschillende netwerk

A

Andy1

Guest
Als mijn computer nodig om gegevens te verzenden naar een andere host op een netwerk kant van de wereld, zonder te weten het MAC-adres, wat zou het frame formaat zijn?

Bijvoorbeeld, om binnen een Ethernet-netwerk, gegevens te verzenden naar een slang in hetzelfde netwerk, zou de zender ook het MAC-adres en het IP adres van de ontvanger gastheer.Maar als de ontvanger host ligt halverwege rond de wereld in een ander netwerk, hoe zou de afzender weet het MAC-adres?

De Ethernet-formaat specificeert dat een Ethernet-frame bevat de bron moet MAC-en IP-adres, bestemming MAC-en IP-adres.Ik heb drie van de vier.Ik weet nog steeds niet de bestemming MAC-adres.

Wat zou het proces hier?

Voor het verzenden van pakketten op IP-netwerken, wordt met behulp gateway, die alle pakketten recives, dat de bestemming is niet in de lokale Ethernet-netwerk (gedefinieerd door netmask).
Gateway MAC-adres wordt steeds door ARP-protocol.Gateway IP-pakket te sturen naar andere
Ethernet-gateway of de bestemming netto, indien zij direct verbonden met een gateway-Ethernet-interface.

Na ontvangst van het IP-pakket, hoe werkt de gateway vinden of het moet het bericht naar andere gateway?

Met andere woorden, wat in het bericht frame dat bepalen dat het bericht niet is bedoeld voor de poort, maar de boodschap moet worden doorgestuurd naar andere gateways?

Andy1 wrote:

Na ontvangst van het IP-pakket, hoe werkt de gateway vinden of het moet het bericht naar andere gateway?Met andere woorden, wat in het bericht frame dat bepalen dat het bericht niet is bedoeld voor de poort, maar de boodschap moet worden doorgestuurd naar andere gateways?

Andy1 wrote:

Na ontvangst van het IP-pakket, hoe werkt de gateway vinden of het moet het bericht naar andere gateway?Met andere woorden, wat in het bericht frame dat bepalen dat het bericht niet is bedoeld voor de poort, maar de boodschap moet worden doorgestuurd naar andere gateways?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back