ervaring met FPGA programmeren

M

mc & FPGA

Guest
Hoe kan ik een FPGA te configureren zoals xc2s met PCI, enig idee of waar kan ik vinden
meer bestand of relatieve circuit.

waarom u wilt configureren FPGA met PCI, het te ingewikkeld denk ik, waarom niet met eenvoudige methoden?

moet je een PCI-brug, het gebruik in deze modus kunt u gebruiken pci signaal omgezet en gegevens toevoegen signaal en het gebruik enige vorm van download-modus.
Dag.
G.

tlp71 (at) hotmail.com wrote:

moet je een PCI-brug, het gebruik in deze modus kunt u gebruiken pci signaal omgezet en gegevens toevoegen signaal en het gebruik enige vorm van download-modus.

Dag.

G.

proberen te zoeken op www.quicklogic.com, maken ze pci brug, van de ene kant heb je een PCI-interface, van de andere kant heb je een data en de bus te pakken als we normaal gebruiken.
Na het, afhankelijk van welk apparaat u wuld programma, als je een Xilinx Spartaans als je nodig hebt om een serieel protocol met de bus te voeren, te gebruiken anders kun je direct kunt gebruik maken van de bus.
Succes
G.

tlp71 (at) hotmail.com wrote:

f u gebruik maken van een Xilinx Spartaans als je nodig hebt om een serieel protocol met de bus te voeren, anders kun je direct gebruik maken van de bus.

Succes

G.

Waarom kun je niet gebruik maken van een gewone parallelle poort JTAG kabel?

Git

Als u wilt configureren een FPGA apparaat via PCI-bus, moet u beschikken over een PCI-controller die de PCI-interface software driver beheert.

Ohh wrote:

Als u wilt configureren een FPGA apparaat via PCI-bus, moet u beschikken over een PCI-controller die de PCI-interface software driver beheert.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back