Ericsson R520 naar PC

B

Borut

Guest
Hallo

Iedereen weet hoe te slaan SMS die al in de telefoon (Ericsson R520) op PC.Ik heb de kabel, ook ik heb de software van Ericsson, maar deze instrumenten geven de mogelijkheid om te sturen / recive SMS en andere dingen, maar niet op te slaan op de PC al recived SMS telefoon.Dus als iemand weet hoe dat te doen, kunt u me helpen.Thanks in advance.

Dag

kunt u deze software op een bericht in de downloads sectie?

Ik heb een Ericsson R380s en wil graag dat software.

Greetz, Venz.

Ik zal morgen hechten, omdat ik niet heb de software nu.

Dag

I didn`t mean the unlocker for the phone.

mbyka
Ik heb `t verstaan de Unlocker voor de telefoon.Thaks toch voor de PRG ...Dus, als ik weer uitleggen wat ik nodig heb ...Ik moet een soort van interface, programma (als deze op alle bestaan) om de SMS `s uit het geheugen van de telefoon (SIM-kaartgeheugen) naar pc.

Dag

I dont weet over het opslaan van de inhoud, maar Easytext uit http://www.centralpark.net.au/ oogt erg handig voor het opslaan van al uw SMS-nummers, telefoonnummers, het bewerken van de melodieën, enz.

Ik kan niet wachten tot ik een connector dus ik kan een kabel.

Roland.

Ericsson R380S hebben touch screen LCD display.Maar ik heb niet schematisch.kunt u mij helpen?

SMS is opgeslagen via AT CMGR modem commando.
Alvorens dit commando
als je weet het SMS-geheugen positie in R520.Geheugen standpunt kon
worden gekregen indien bij de ontvangst van de sms-je acctivated de nieuwe SMS-melding.Als dit het geval is krijgt u CMTI ongevraagde reactie van modem waar standpunt heeft gesteld.
De andere manier om sms te lezen van de opgeslagen SMS's via AT CMGL commando, die op hun beurt zullen u alle SMS, gevolgd door CMGL gevraagd respons en PDU deel.CMGL reactie geven u type PDU, de status (lees, ongelezen ...) meemory positie.

Gelieve ntoe je schrijven PDU decoderen,
want er is geen tekst modem display voor SMS Ericsson modellen.
Als u de AT-commando richtsnoer voor Ericsson R520 ik kan uploaden, maar ik veronderstel dat je kunt krijgen via searh van internet of ereicsson mobiliteit wereld site.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back