B
badbiki
Guest
Dit is een auto-gerelateerd onderwerp.Eigenlijk heb ik de volgende citcuit up and running.maar voor sommige vreemde reden, wanneer zijn .. toegang tot de bovenste regionen (kolom 13,14,15,16) van de 16x16 matrix zijn met problemenkwestie zou een circuit probleem of een Atmel micro.
De uitgangen van de 374 klink goto een poort op een Atmel processor, die voortdurend leest in de haven, en stuurt deze via de seriële ..waar mijn software vangt de bitstroom, vindt de start-bit en toont waar het is op een 16x16 matrix ..Heel simpel VB codering ..
Mag iedereen overzicht eventuele problemen kan ik tegenkomen hier?elke chip selecties moet ik doen?HCT of HC reeksen etc?
Veronderstellingen
* 200ns OE -> data-uitgang geldig eprom keer
* Kaart locaties alleen lezen tweemaal per rpm.motoren reving naar ~ 7500 rpm
* Atmel Serial Baudrate 19200 @
De 4-16 en 3-8 line decoders worden gebruikt om te selecteren welke regio in op zoek naar een bepaald adres bereik 256bit (16x16 matrix) ...steeds maar een schakelaar op elke DIL bank is geselecteerd op een bepaald moment voor een uitgang van de 138 en 154 ..
Sorry, maar je moet ingelogd zijn om deze bijlage weer te geven
De uitgangen van de 374 klink goto een poort op een Atmel processor, die voortdurend leest in de haven, en stuurt deze via de seriële ..waar mijn software vangt de bitstroom, vindt de start-bit en toont waar het is op een 16x16 matrix ..Heel simpel VB codering ..
Mag iedereen overzicht eventuele problemen kan ik tegenkomen hier?elke chip selecties moet ik doen?HCT of HC reeksen etc?
Veronderstellingen
* 200ns OE -> data-uitgang geldig eprom keer
* Kaart locaties alleen lezen tweemaal per rpm.motoren reving naar ~ 7500 rpm
* Atmel Serial Baudrate 19200 @
De 4-16 en 3-8 line decoders worden gebruikt om te selecteren welke regio in op zoek naar een bepaald adres bereik 256bit (16x16 matrix) ...steeds maar een schakelaar op elke DIL bank is geselecteerd op een bepaald moment voor een uitgang van de 138 en 154 ..
Sorry, maar je moet ingelogd zijn om deze bijlage weer te geven