enkele vraag over stappenmotor duiker en de chip UPD16835

I

iceplanet

Guest
Is er een vent hier gedaan sth over stappenmotor bestuurder, heb ik in de war door het gebruik van chip UPD16835 van NEC.Aangezien heeft gebruik terugkoppeling (Rs en comparator) aan fuction PWM, wat is dan de fuction van de helikopter in de chip.
Hoop dat iemand om mij wat advies, bedankt voor voorschot.

Als je bedoelt stappenmotor driver IC, probeer dan ULN 2803 / 2003.Zijn zeer eenvoudig te implementeren

Ten eerste, bedankt voor adviezen.ULC2803 is een goede keuze te bouwen H-brug naar stap motor rijden, maar ik zorg meer over de controle circuit van H-brug.Zoals PWM-controle, feedback van de huidige sensing, en zo verder.Deze Tecnologies wordt toegepast in UPD16835, maar ik weet niet hoe het fuction.Ik heb de datasheet van UPD16835, maar ik ben in de war.

er is 1 IC naam L293D

lees net dit en zien of het goed is voor je.Ik denk dat het uw probleem op te lossen.
Kleine druk met kantoorwerk.wat tijd nodig om te gaan door uw PDF-bestand en geef je zeker een oplossing.geef me 2 dagen tijd,

Het is een goede keuze om L293 gebruiken samen met LM339 een stappenmotor driver met feedback circuit gebouwd, denk ik.Maar ik denk dat het moeilijk is voor L293 microstap controle die UPD16835 kan doen om te realiseren.

lang is voor uw advies.^ _ ^

het lezen van de pdf voor uw eis, maar dit is ook goed.will come back voor uw Querry.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Bedankt voor altijd bezorgdheid sbout mijn onderwerp.Nu gelet op de complexiteit van upd16835, ik heb de neiging om andere chips.Lees de pdf die u aangeboden, is het goed, maar nog steeds buiten mijn behoefte.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back