enkele vraag over soce!

L

lightcloud

Guest
Hallo, Ik heb een paar vragen en zeer dringend om het antwoord te weten: 1.Selecteer met behulp van smic13 lib, hoe u de IR druppel in te stellen en EM waarderen 2.after volgen pinnen en hebben de macht drc gevonden veel antenne overtreding 3.after vul de pad vulmiddel, omdat het niet het gat helemaal vol, dus ik kies-fillgap optie, maar ik vond er is overlap tussen de vulstof pad, heeft als invloed? best regards heel erg bedankt!

Hi lightcloud, 1. IR druppel moet minder dan 5% van de VDD (5% voor stroom en 5% voor de grond) zijn. Voor EM, verwijzen wij u naar DRC documenten. 2. Ik denk dat "antenne overtreding" is anders dan "proces-antenne overtreding". Gebruikt u SOC? Zo ja, dan is dit in orde, maar een blik op de antenne overtreding te nemen en te zien dat er geen verrassing. In SOC, antenne strijd zijn draad met een uiteinde (of beide uiteinde) niet aangesloten. 3. Sommige pad bibliotheek kan de kleinste pad vulmiddel te overlappen. Echter, indien deze niet in het pad cel docu, dan is het waarschijnlijk dat het niet is toegestaan. Hoe dan ook, een betere manier is om de pads te plaatsen in de manier waarop de kloof tussen de pad kan mooi worden gevuld door de pad-filler. Ergens deze vereisen dat u het sterven grootte abit veranderen, maar het grootste deel van de tijd is het niet nodig. Regards, Eng Han www.eda-utilities.com

Hi, Eng Han: veel dank, ik SOCE om de design.Thank u voor uw hulp. Zoals IR druppel, ik 100mV is accepted.I vond het moeilijk is het beperken van onder 60mV vriendelijke groet [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 33 minuten: [/color] [/size] Hi, Als Fill pad vulmiddel , misschien moet ik gebruiken: addIoFiller-cel PFILL10 addIoFiller-cel PFILL1 addIoFiller-cel PFILL01 addIoFiller-cel PFILL001 niet als vulling vulling cel: addIoFiller-cel PFILL10 PFILL1 PFILL01 PFILL001, laat soce automatisch selecteren? met vriendelijke groet

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back